Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ، سازمان ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران جمعه بیستم به همت جهاددانشگاهی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و در این آزمون در سیستان و بلوچستان ۲۹۰۷ نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دکتر منصور تاجری گفت: از این تعداد داوطلب و شرکت کننده ۱۷۵۱ نفر را خانمها و ۱۱۵۶ نفر را آقایان تشکیل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رییس مرکز آزمون سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این آزمون در پنج شهرستان زاهدان ، زابل، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار و در هشت حوزه امتحانی در حال برگزاری است که از این تعداد ۸۳۳ نفر از حوزه زاهدان، ۵۶۱ نفر از حوزه زابل، ۷۸۷ نفر از حوزه ایرانشهر ، ۳۸۳ نفر از حوزه نیکشهر و ۳۴۳ نفر از حوزه چابهار ثبت نام نموده اند.

دکتر تاجری افزود: آزمون مربوطه راس ساعت ۹ صبح با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و داوطلبان نیز یک ساعت قبل در محل حوزه های مربوطه با رعایت پروتکل های بهداشتی، و فاصله گذاری اجتماعی  و همراه داشتن ماسک در شرایط بهداشتی موجود حضور داشته اند.

وی ضمن قدردانی از سازمانها و نهادهای مرتبط  چون استانداری سیستان و بلوچستان، مدیریت بحران و ستاد مدیریت کرونای استان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نهادهای امنیتی و انتظامی، دانشگاه ولایت، پیام نور، بین المللی چابهار، اداره کل آموزش و پرورش، اورژانس، شرکت برق منطقه ای و آتش نشانی یادآور شد: ۳۰۰ نفر از  عوامل و همکاران فرهنگی، دانشگاهی و جهادی در برگزاری این آزمون مشارکت داشته و برای برگزاری آزمون موصوف مجوز وزارت بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی  و ستاد مدیریت کرونای استان اخذ گردیده بود و نتایج آزمون مربوطه نیز نیمه مرداد ماه از طریق سایت    www.hrtc.ir  به داوطلبان محترم اعلام خواهد گردید.

رییس مرکز آزمون استان ضدعفونی فضاها و صندلی‌های حوزه های امتحانی ، توزیع ماسک سه لایه ، توزیع پد الکلی ، سنجش میزان حرارت جسمانی داوطبان با دستگاه تب سنج ، چینش صندلی ها بر اساس پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت و رعایت فاصله مصوب ، بازدید های بدنی داوطلبان با دستگاههای هوشمند الکترونیکی ، تعبیه اتاقی مجزا جهت داوطلبان مشکوک الکرونا و استفاده عوامل اجرایی آزمون از دستکش و ژل ضد عفونی را بخشی از اقدامات این نهاد برشمرد که در رعایت پروتکل های بهداشتی مراعات شده است.

شایان ذکر است که مهندس ابراهیمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان و هیات همراه ، دکتر رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و هیات همراه و نمایندگان حفاظت و نمایندگانی از مرکز بهداشت شهرستان با حضور در محل حوزه امتحانی شهرستان زاهدان از روند برگزاری آزمون بازدید و مراتب قدردانی خود را از جهاددانشگاهی در برگزاری مطلوب توام با آرامش و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام داشتند.

همچنین در سایر شهرستانها نیز مسوولان حفاظت و روسای آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک و تنی چند از فرمانداران از حوزه های امتحانی بازدید داشته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی سيستان و بلوچستان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی پروتکل های بهداشتی سیستان و بلوچستان نفر از حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان