Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند برای زنان، حیا و برای مردان، غیرت را از بین ببرند، گفت: دشمنان قصد دارند کاری کنند که ارزش زن و مرد را نابود کنند.

حجت الاسلام دهشیری در خطبه های نمازجمعه در مسجدجامع اردستان با اشاره به وقوع کشف حجاب توسط رضاخان که به نام هفته عفاف و حجاب در کشور مطرح است، اظهار کرد: این اتفاق ناگوار برای ما درس هایی دارد که شاید مهمترین آن این باشد که مردم ما نشان دادند که با موضوعات ضد دینی مخالف هستند و اجازه نمی دهند حجاب در جامعه از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اتفاق ثابت کرد زنان و مردان ما اهل حیا، عفت و غیرت هستند، افزود: عفاف و حجاب مظهر حیا و غیرت زنان و مردان کشور است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: استعمارگران هر وقت دیدند نمی توانند جلوی مردم بایستند یک قلدر بی دین را جلوی مسائل دینی بر ضد شرف و امنیت اخلاقی قرار دادند.

دهشیری با بیان اینکه دشمنان از آن زمان قصد برهم زدن بنیان خانواده ها را دارند، گفت: امروز که وسایل ارتباطات جمعی شکل دیگری به خود گرفته و استعمار نوین بنای برهم زدن خانواده ها را دارد آن موضوع را به مدل دیگری دنبال می کند. دشمنان قصد دارند ابتدا نگذارد خانواده شکل بگیرد و در برنامه دوم خود اگر خانواده شکل گرفت آن را سست کند.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند برای زنان، حیا و برای مردان، غیرت را از بین ببرند، گفت: دشمنان قصد دارند کاری کنند که ارزش زن و مرد را نابود کنند و این موضوع را از آن سوی مرزها دنبال می کنند.

امام جمعه اردستان با اشاره به پروژه های شهرداری اردستان که برخی از آن ویژه خانواده ها و بانوان است، گفت: برخی از این پروژه ها، مدت طولانی از ساخت آن می گذرد و هنوز افتتاح نشده، اما امیدواریم به زودی مورد استفاده بانوان و خانواده ها قرار گیرد.

دهشیری با اشاره به شکل گیری مجلس یازدهم گفت: مردم امیدشان زیاد شده که این مجلس بدون حاشیه به اصل موضوع بپردازد و وضع مردم را از این شرایط سخت نجات دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای

تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل حریفان خود از صعود بازماندند.

به گزارش ایسنا، مسابقات مرحله مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای چین در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان نیز با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی هر چند در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند