Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب توضیحاتی را در خصوص مشکل به وجود آمده برای سهیلا منصوریان به هنگام ورود به این مجموعه ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت مجموعه ورزشی انقلاب، پیرو مشکل بوجود آمده برای بانوی ورزشکار سرکار خانم سهیلا منصوریان در مجموعه ورزشی انقلاب ذکر برخی نکات ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجموعه ورزشی انقلاب به عنوان یکی از پرترددترین مجموعه های ورزشی کشور همواره در اختیار عموم مردم و به خصوص قهرمانان کشور بوده و نهایت همکاری را با این عزیزان داشته است. با توجه به تردد بی شمار افراد مختلف در این مجموعه وظیفه ذاتی حراست تشخیص احراز هویت تک تک افراد و اعضای محترم می‌باشد و بدیهی است که بعد از طی این مرحله مجوز حضور عزیزان در مجموعه صادر خواهد شد.

به همین دلیل با توجه به اهمیت ورود و خروج در داخل این مجموعه و صرفا به دلیل رفاه، آرامش و امنیت استفاده کنندگان از مجموعه ماموران مقابل دربها موظفند تمامی موارد را به مراجعه کنندگان گوشزد نمایند. سرکار خانم منصوریان امروز (جمعه) در شرایطی وارد مجموعه شده که ظاهرا فرد دیگری با این ورزشکار عزیز قصد حضور در مجموعه را داشته که همکاران ما مستقر مقابل درب، خواستار رویت کارت شناسایی وی شده و ظاهرا همین باعث ناراحتی خانم منصوریان شده است.
این انتظار می‌رود که تمامی افراد برای کنترل کردن کارت شناسایی توسط نمایندگان ما در مقابل درب‌ها، نهایت همکاری را با آنها داشته باشند. یادآور می‌شود پیرو دستورات مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب به مسئولان مربوطه و همچنین گزارش ارائه شده و بازبینی دوربین‌های مجموعه و فیلمهای گرفته شده، موارد بصورت جزئی تر دراین زمینه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در پایان باز هم ذکر این نکته ضروری است که مجموعه ورزشی انقلاب همواره میزبان عزیزان ورزشکار و بخصوص قهرمانان خواهد بود و نهایت همکاری را با آنها انجام خواهد داد.

به گزارش فارس، سهیلا منصوریان امروز در اینستاگرام خود فیلمی منتشر کرد و مدعی شد وی را در حال ورزش از این مجموعه بیرون کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سهیلا منصوریان خبرگزاری فارس اطلاعیه مجموعه ورزشی انقلاب مجموعه ورزشی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • سعدآباد پر حاشیه
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)