Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:57:44 GMT

تشکیل هیئت خبرگان بانکی در استان قم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۵۸۶۶

تشکیل هیئت خبرگان بانکی در استان قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مهرداد غضنفری،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم عصر امروز در سی و پنجمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به نقش جلسات استانی در تصمیم گیری‌های کلان استانی، اظهار کرد:برای تصمیم گیری جامع در جلسات حضور اعضای اصلی در شورا ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به لزوم نقش آفرینی تمام بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در عرصه گردشگری، اضافه کرد: یکسان سازی فرآیند‌ها و تسهیل در ساز و کار تسهیلات اعطایی به واحد‌های تولیدی باید مورد توجه قرار گیرد.

غضنفری گفت: کارکرد‌ها و نقش بانک گردشگری به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه گردشگری در استان مشخص شود و گزارشی از فعالیت‌های این بانک و تسهیلات پرداختی در حوزه گردشگری ارائه شود.

او با تاکید بر اهمیت ارائه طرح پیشنهادی برای تسهیلات ویژه واحد‌های گردشگری در تامین سرمایه در گردش، ادامه داد: در خصوص کمک به واحد‌های تولیدی باید به مصوبات کارگروه‌ها استناد شود و هرگونه اقدامی که منجر به اختلال در فرآیند واحد تولیدی شود غیرقابل قبول است.

معاون استاندار قم با اشاره به این که بخش عمده‌ای از واحد‌های تولید راکد بر اساس بدهی‌های بانکی قبلی است، عنوان کرد: طبق مصوبات کارگروه‌های استانی که مراحل قانونی لازم را نیز طی کرده است، بانک‌های عامل حق صدور اجرایی و تعطیلی واحد‌های تولیدی را ندارند.

غضنفری از تشکیل هیئت خبرگان بانکی درقم با دستور رئیس بانک مرکزی کشور خبر داد و گفت: اعضای این هیئت می‌توانند با کارشناسی و نظرات تخصصی در حوزه اقدامات بانکی، نقش مهمی در تصویب دستورالعمل‌های مناسب برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی ایفا کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قم اخبار اقتصادی بانک مرکزی هیئت خبرگان بانکی واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی