Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:18:52 GMT

بوناچیچ: برایم نوع بازی تیم کریمیان جای تعجب داشت !

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۶۱۹۷

بوناچیچ: برایم نوع بازی تیم کریمیان جای تعجب داشت !

سرمربی کروات تیم ذوب آهن می گوید تیمش یک پیروزی درخشان و حساس را مقابل شاهین بوشهر با استفاده از تاکتیک اشتباه حریف به دست آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 4 بر 1 ذوب آهن مقابل شاهین بوشهر شرایط را برای لوکا بوناچیچ در سومین حضور روی نیمکت ذوب اهن سخت و پیچیده کرده بود؛ ولی او در سومین مصاف پس از دو شکست مقابل شهر خودرو و پیکان به پیروزی 5 بر 1 رسید تا حالا بازگشت بسیار خوبی به مسابقات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوناچیچ پس از این بازی در مورد کسب سه امتیاز اینطور حرف هایش را آغاز کرد وگفت: سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. می خواستیم یک فوتبال خوب بازی کنیم و خیلی هم امیدوار به غافلگیر کردن حریف بودیم و این اتفاق افتاد. تیم حریف با ارسال توپ های بلند به ما کمک کرد که به این پیروزی برسیم.

 

او سپس با تاکید بر این نکته که آنالیز بازی حریف چندان اهمیتی ندارد، اضافه کرد: یک چیزی را به شما بگویم. در فوتبال ایران خیلی به آنالیز اهمیت می دهند ولی بازیکنانی که بازی می کنند، اهمیت دارند.


بوناچیچ سپس به دوران مربیگری در فولادخوزستان اشاره کرد و با تحسین عملکرد کریمیان در دوران بازی، عنوان کرد: چیزی که متوجه شدم، آقای کریمیان که مربی شاهین بود، در فولادخوزستان بازیکن من بود که بازیکنی تکنیکی و بسیار خوب هستند و برای من خیلی عجیب است که چرا ایشان به توپ های بلند روی آورده بود. در بازی با پیکان هم همین موضوع را از تیم حریف دیدم. آقای کریمیان اگر روی زمین کار کند، خیلی می تواند موفق تر باشد و حتی بقای تیمش را حفظ کند. از صمیم قلب آرزو می کنم که این اتفاق رخ بدهد، چون دو سه بازی که ایشان را داشتم، خیلی خوب بود و بازیکن با اخلاقی بود و خاطرات خوبی از او دارم.
سوال بعدی در مورد عملکرد داوری بود که لوکا در این مورد اینطور توضیح داد: ما سرمربیان خیلی نمی توانیم به کار داوری ورود کنیم. سالیان است که در فوتبال تجربه دارم ولی دو پنالتی بازی قبلی و دو پنالتی امروز و کارت قرمزی که به بازیکن ما داد، بحث برانگیز بود ولی به این مسائل ورود نمی کنم. خوشبختانه ما آنقدر بهتر بودیم که اتفاقات داوری ما را اذیت نکند.


خبرنگاری از لوکا پرسید که باشگاه ذوب آهن اعلام کرده بود که بوشهر شهر امنی برای برگزاری بازی نیست. لوکا در پاسخ به این سوال گفت: خب کسی نمی دانست که قرار است چه اتفاقی بیفتد و این موضوع قابل پیش بینی نبود. اگر قرار بود از من در این مورد پرسیده شود، همه یا باید بازی کنند یا اگر قرار است بازی نکنند، همه بازی نکنند. نمی شود که یک سری بازی ها بازی کنند یک سری نه. به هر حال ما بازی کردیم و مشکلی نبود.

ذوب آهن اصفهان لوکا بوناچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی

تیم استقلال امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آریو اسلامشهر رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 جواد نکونام در این بازی از چند بازیکن جوان و زیر ۲۳ سال خود استفاده کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد