Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پارسیان تاکید کرد: مدیران باید ظرف مدت یک‌ ماه، سند توسعه و اشتغال شهرستان پارسیان را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، مجتبی رضاپور در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پارسیان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری اولویت بیشتری با سرمایه‌گذارانی است که میزان نقدینیگی و آورده شخصی بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر استفاده از منابع اعتبارات داخلی دستگاه‌ها ابراز داشت: تمام مدیران می‌بایست در سال جاری نهایت بهره‌مندی از منابع داخلی خود را داشته و منابع را به سمت اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزا در شهرستان هدایت کنند.

فرماندار شهرستان پارسیان در ادامه موضوع سرمایه‌گذاری در طرح‌های اشتغالزایی شهرستان در سال جاری را مد نظر قرار داد و خاطرنشان ساخت: در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده، بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اشتغالزا در حوزه‌های کشاورزی، صنعت گردشگری و خدمات با اشتغالزایی بالغ بر هزار و چهارصد نفر به‌طور مستقیم صورت گیرد.

رضاپور اجرای برنامه‌های سند توسعه اشتغال را راهی جهت کاهش بیکاری قلمداد و افزود: با بهره‌گیری از سند توسعه اشتغال می‌توان به فرصت‌های بسیار خوبی در آینده رسید و رسیدن به این هدف، تلاش همه مدیران را می‌طلبد.

وی گفت: یکی از دلایلی که نتوانستیم سرمایه‌گذار جذب کنیم، به این دلیل است که برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خیلی ساده از برخی مسائل عبور کرده و با نداشتن ایده و برنامه باعث عدم پیشرفت شهرستان می‌شوند. 

فرماندار پارسیان در ادامه با بیان اینکه سند توسعه اشتغال نقشه راه و تکلیفی برای همه دستگاه‌هاست و اولویت ما توجه به معیشت و اشتغال مردم است، تاکید کرد: باید ظرفیت‌های شهرستان شناخته و دسته‌بندی و همه ظرفیت‌های به‌صورت بخشی و به تفکیک مشخص شود تا در همایش‌های سرمایه‌گذاری به سمع و نظر سرمایه‌گذاران رسانده شود و سرمایه‌گذاران از ظرفیت پتانسیل‌های پارسیان آگاه شوند و بتوانند به‌راحتی در هر زمینه‌ای که بخواهند سرمایه‌گذاری کنند.

رضاپور اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال با اشتغالزایی بالغ بر ۵۸۹ نفر به‌طور مستقیم در شهرستان پارسیان صورت گرفته و قریب ۲۲۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال از این حجم سرمایه‌گذاری با پرداخت تسهیلات کم‌بهره دولتی از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی تبصره ماده ۱۸ مشاغل خانگی و سایر اعتبارات داخلی دستگاه‌ها تامین گردیده است.

فرماندار پارسیان در پایان با اهدای لوح سپاس از عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های پارسیان برتر که در راستای جذب بودجه و سرمایه‌گذار تلاش کردند قدردانی کرد.

لازم بذکر است، از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی پرورش و تکثیر لارو میگو، طرح تولید زغال فشرده و طرح گردشگری و پلاژ بانوان در ساحل جهت دفاعیه طرح خود در این جلسه دعوت شده بودند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال توسعه گردشگری سرمایه گذاری فرماندار پارسیان شهرستان پارسیان سرمایه گذاری سند توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران

فرماندار شهرستان گچساران از خسارات باران و طوفان به زیرساخت‌های برق، آب و کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب، امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از مناطق آسیب‌دیده ناشی از بارندگی اخیر در شهرستان گچساران، اظهار کرد: طوفان شدید به همراه باران سیل‌آسا شب گذشته در این شهرستان خسارت‌های زیادی را بر جا گذاشته است.

وی افزود: طوفان و باران سیل‌آسای شدید شب گذشته بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی، تأسیسات آب و برق گچساران وارد کرده‌است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بحران، شرکت نفت و هلال احمر به طور کامل پای کار هستند، گفت: از شب گذشته تاکنون تمامی دستگاه‌ها در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات آب و برق و دیگر اقدامات لازم هستند.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی میزان خسارت وارده بر اثر این طوفان و باران شدید در دست بررسی است.

دیهیمی خوب خاطرنشان کرد: در برخی نقاط شهر پایه‌های برق بر اثر این طوفان افتاده و ترانس‌ها نیز آسیب دیده‌اند.

کد خبر 750488

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران