Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدحسین زمانیان متخصص عفونی بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت : در سی تی اسکن ریه پیرمرد ۱۰۹ ساله کرمانشاهی درگیری به نفع کووید ۱۹ مشاهده شد و خوشبختانه باتلاش کادر درمان روز جمعه ۲۰ تیر ماه با حال عمومی خوب مرخص شد.

او با اشاره به اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا هم سرپایی و هم بستری بیشتر شده است، گفت : تعداد بیماران بدحال هم خیلی زیاد شده و ویروس حتی در افراد جوان هم خطرناک تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این متخصص عفونی،افزود: ویروس کویید ۱۹ حتی در کودکان هم بیشتر و شدیدتر شده و میزان مرگ و میر نیز افزایش یافته است.

زمانیان با تاکید بر اینکه مردم نباید بی خیال شوند و بیماری رو دست کم بگیرند از مردم خواست که در آیین ها، مهمانی ها و تشییع جنازه و ختم شرکت نکنند.

او از مردم خواست تا حد امکان از خانه خارج نشوند و ادامه داد: کرونا به همه ما نزدیک است و پیر و جوان و کودک همه در معرض خطر هستند ولی افراد مسن و بیماری زمینه ای بیشتر در معرض خطر هستند

زمانیان گفت: باید مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما از ماسک استفاده نمایند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه حدادپور صبح دوشنبه در آئین نکوداشت مرحوم آیت الله حاج صادق رزاقی طالقان که در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، تصریح کرد: در حوزه مدیریت سطح استان البرز با نکته مهمی مواجه هستیم؛ اینکه در سرآمدسازی برای کشور و استان در حوزه‌های دینی ضعیف عمل می‌کنیم.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم در سطح ملی سرآمدان ورزشی، هنری، سینمایی و … را معرفی کنیم بسیاری از افراد به ویژه نسل جوان بدون لحظه‌ای فکر کردن می‌توانند نام افراد را به زبان بیاورند اما در حوزه‌های علمی و مذهبی، به وضوح دیده می‌شود که افراد به خصوص نسل جوان شناختی از سرآمدان و مشاهیر ندارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز مطرح کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی کمک می‌کند که بتوانیم افراد دارای وجهه مذهبی و مورد وثوق در استان و کشور را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم و نوعی الگوسازی انجام شود. آیت الله رزاقی دارای مؤلفه‌های خوبی بودند که نباید از آنها غافل شویم.

حدادپور، دانش، پارسایی و مردم داری را سه مؤلفه مهم این شخصیت علمی و فرهنگی دانست و اظهار کرد: نسل جوان دیگر از موعظه‌های معمولی اقناع نمی‌شوند اما وقتی شخصی می‌تواند با این سطح علمی در حوزه‌های خارج از فقه و دین با مطالعه قبلی در جمع جوانان صحبت کند، آنها را جذب می‌کند.

وی با اشاره به نقش مهم برگزاری این گونه جلسات در زنده نگهداشتن یاد شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نیز الگوسازی برای نسل جوان به ویژه در حوزه روحانیت خاطرنشان کرد: اساتید بزرگی در سطح استان داریم که نسل جوانان آنها را نمی‌شناسند که این موضوع کوتاهی ما را نشان می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز مطرح کرد: پیشنهاد می‌شود در این گونه برنامه‌ها و مراسم برنامه ریزی های لازم انجام شود تا بیشتر نسل جوان حضور داشته باشند که بتوانیم شخصیت‌های سرآمد را به آنها معرفی کنیم و جوانان و نوجوانان با مشاهیر آشنا شوند و به آنها رجوع کنند.

آیت الله رزاقی هیچوقت حوزوی بودن خود را فراموش نکرد

حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: آیت الله رزاقی با اینکه استخدام دانشگاه بود اما هیچوقت حوزوی بودن خود را فراموش نکرد و به معنای واقعی کلمه طلبه زندگی کرد.

وی با اشاره به اینکه وی با هدف تبلیغ وارد دانشگاه شد و تا پایان عمر خویش نیز این هدف را حفظ کرد و به معنای واقعی کلمه مؤثر بود، ادامه داد: او شرکت در نماز جماعت را بر خود فرض می‌دانست و هر جا و تحت هر شرایطی، وقتی را برای نماز خالی می‌کرد تا به اقامه نماز جماعت دانشگاه برسد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز بیان کرد: وی در عین حال که مسوولیت‌های متعددی در استان بر عهده داشت اما تبلیغ، منبر رفتن، روضه خواندن و در مجموع رسالت طلبگی خود را فراموش نکرد و از سوی دیگر ورود خوبی در مباحث حوزوی داشت. بزرگترین خصلت او ارتباط و انس با اهل بیت (ع) بود.

کد خبر 6098049

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت