Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در پی برتری تیمش مقابل آلاوس از دروازه‌بان بلژیکی‌اش تمجید ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش بامداد امروز (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وپنجم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه دی‌استفانو با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود، آلاوس را برد، در تمجید از دروازه‌بان بلژیکی‌اش که در این بازی چهار مهار توپ خوب از خود نشان داد، گفت: کورتوا تأثیر خیلی زیادی روی روندی که در پیش گرفته‌ایم، دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دروازه‌بان ماست و یک پدیده است. در این بازی تیبو دو یا سه موقعیت خوب را از آلاوس گرفت و سپس کل تیم قدرتش را به معرض نمایش گذاشت. باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

زیزو که شاگردانش با این برد در صدر جدول 80 امتیازی شدند و در فاصله سه هفته مانده به پایان این رقابت‌ها فاصله‌ خود را با بارسلونا به چهار امتیاز افزایش دادند و در یکقدمی قهرمانی در این رقابت‌ها قرار گرفتند، تصریح کرد: نگرانی ندارم چون مهمترین چیز کسب پیروزی در بازی‌های‌مان است. در این دیدار چهار یا پنج گل به ثمر نرساندیم چرا که آلاوس دفاعی بازی می‌کرد. دو گل به ثمر رساندیم که یکی از آنها روی یک کار تیمی خیلی زیبا بود. خوشحالم و بابت کاری که می‌کنیم، آرامش خاطر دارم.

رئال مادرید در حالی در آستانه فتح لالیگای اسپانیاست که تاکنون 33 قهرمانی در سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا به دست آورده، هرچند در 12 سال گذشه تنها دو بار موفق به کسب لالیگا شده که آخرین آن به فصل 17-2016 بازمی‌گردد.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد/ چالش سخت در انتظار یوونتوس، رئال مادرید و منچسترسیتیبازگشت رئال‌مادرید به پروژه جذب کانته

شاگردان زین‌الدین زیدان در سه بازی پایانی خود به ترتیب به مصاف تیم‌های گرانادا (خارج از خانه)، ویارئال (خانگی) و لگانس (خارج از خانه) خواهند رفت.

در سوی دیگر سه بازی پایانی بارسلونا عبارتند از: وایادولید (خارج از خانه)، اوساسونا (خانگی) و آلاوس (خارج از خانه).

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال آلاوس اسپانیا تیبو کورتوا لالیگا اسپانیا تیم فوتبال رئال مادرید زین‌الدین زیدان بیشتر بخوانید... لالیگا| رئال مادرید یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیبو کورتوا لالیگا اسپانیا تیم فوتبال رئال مادرید زین الدین زیدان آلاوس تیبو کورتوا لالیگا رئال مادرید زین الدین زیدان خارج از خانه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد

رئال مادرید بدون بهترین گلزن خودش مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت. 

طرفداری | لیست رئال مادرید برای جدال خارج از خانه با رئال سوسیداد، اعلام شد. در این لیست اثری از جود بلینگام، ستاره انگلیسی و بهترین گلزن رئال مادرید دیده نمی شود. با این حال رودریگو که احتمال غیبتش در این جدال وجود داشت، در لیست حضور دارد تا در صورت تایید آنچلوتی، مقابل سوسیداد به میدان برود.

لیست رئال مادرید برای جدال با رئال سوسیداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه