Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@05:16:16 GMT

تجمع انتخاباتی ترامپ لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۸۳۱۶

نیویورک تایمز نوشت، به دنبال شیوع بی‌سابقه کرونا در آمریکا و افزایش شمار مرگ و میر ناشی از این بیماری، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ از ترس حضور کم حامیان، تجمع انتخاباتی روز شنبه را به تعویق انداخت. ناطقان:  روزنامه نیویورک تایمز افزود، کمپین انتخاباتی ترامپ که قرار بود روز شنه گردهمایی انتخاباتی را با حضور طرفداران وی در شهر پورت موث ایالت نیوهمپشایر برگزار کند، جمعه شب اعلام کرد که به دلیل نگرانی‌های امنیتی و احتمال وقوع طوفان‌های گرمسیری این تجمع به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تجمع انتخاباتی بر خلاف گردهمایی اوکلاهما قرار بود به دلیل نگرانی‌های بهداشتی در مورد شیوع ویروس کرونا در فضای آزاد در محوطه یک فرودگاه برگزار شود اما با وجود تمام این تدابیر مراسم انتخاباتی به تعویق افتاد.

ترامپ در ماه گذشته برخلاف تمام توصیه‌های مقام‌های بهداشتی در مورد شیوع ویروس کرونا، تجمع انتخاباتی خود را در اوکلاهما برگزار کرد و تنها چند روز پس از این مراسم چندین نفر از کمپین انتخاباتی وی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بر اساس این گزارش، طبق شواهد بدست آمده، در تجمع پیشین هنگام سخنرانی ترامپ در کمپین انتخاباتی اوکلاهما در یک سالن سرپوشیده ۱۹ هزار نفری تنها ۶ هزار و ۲۰۰ نفر حضور داشتند.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت، اگرچه مقام‌های انتخاباتی ترامپ دلایل آب و هوایی و وقوع طوفان را بهانه تعویق مراسم بیان می‌کنند اما سازمان هواشناسی ایالت نیوهمپشایر اعلام کرده که روز شنبه هوا تا ظهر بارانی است و این در حالی است که مراسم انتخاباتی ترامپ قرار بود ساعت هشت شب برگزار شود.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به عنوان پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری این کشور قرار است در سوم نوامبر ۲۰۲۰ (سیزدهم آبان ۱۳۹۹) برگزار شود.
منبع: تابناک برچسب ها: تجمع ، ترامپ ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تجمع ترامپ ناطقان انتخاباتی ترامپ کمپین انتخاباتی تجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین