Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت «تابستانه فهما» توسط فعالان کانون فرهنگی هنری خانه آسمانی با برگزاری کلاس های آموزشی قرآن به صورت حضوری و مجازی در مسجد امام حسن (ع) شهرکرد آغاز شد.

«علی کریمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی «تابستانه فهما» بچه‌های مسجد با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از ابتلا نوجوانان و جوانان به این بیماری غالب کلاس های اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری خانه آسمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خانه آسمانی مسجد امام حسن (ع) شهرکرد ادامه داد: هرساله نوجوانان و جوانان زیادی با حضور در برنامه های فرهنگی، تفریحی و آموزشی کانون فرهنگی هنری خانه آسمانی شهرکرد، اوقات فراغت خود را در این مراکز سپری می کنند که امسال متفاوت از سال های قبل برگزار می شود.

 

وی گفت: یکی از نهادهای که سروکار بیشتری با جوانان دارد و تبدیل به نهاد تربیتی نیز شده است کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند که باید در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی و هنری مورد حمایت مسئولین فرهنگی قرار گیرند.

 

کریمی گفت: طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت «تابستانه فهما» توسط فعالان کانون فرهنگی هنری خانه آسمانی با برگزاری کلاس های آموزشی قرآن به صورت حضوری و مجازی در مسجد امام حسن (ع) شهرکرد آغاز شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری خانه آسمانی مسجد امام حسن (ع) شهرکرد ادامه داد: کلاس های آموزشی صنایع دستی، خیاطی، مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه عکس مجازی از دیگر رشته هایی است که توسط این کانون برای اوقات فراغت امسال برنامه ریزی شده است.

 

وی گفت: همه فعالیت های طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت «تابستانه فهما» کانون فرهنگی هنری خانه آسمانی مسجد امام حسن (ع) شهرکرد در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: تابستانه فهما غنی سازی اوقات فراغت تابستانه فهما مسجد امام حسن اوقات فراغت طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی ۱۷ اردیبهشت به افق شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ 
اذان ظهر ۱۲:۰۳
غروب آفتاب ۱۸:۵۱
اذان مغرب ۱۹:۱۰
نیمه شب شرعی ۲۳:۱۸
اذان صبح فردا ۰۳:۴۵
طلوع آفتاب فردا ۰۵:۱۵

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • اوقات شرعی ۱۷ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اوقات شرعی ۱۶ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • اوقات شرعی ۱۵ اردیبهشت به افق شهرکرد