Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک ایران در نامه‌ای به رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های موی تای ( IFMA ) بر به رسمیت شناختن انجمن موی تای ایران به ریاست جواد نصیری تأکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نامه‌ای به تاریخ ۲۲ ژوئن (دوم تیر ۹۹) خطاب به رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های موی تای IFMA تأکید کرد: انجمن موی تای ایران به ریاست جواد نصیری توسط این کمیته به رسمیت شناخته شده و تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن نامه رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به رئیس ایفما آمده است:

« [آقای] ساکچای تاپسوان
رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های موی تای، دکتر تاپسوان عزیز؛
امیدوارم سلامت و خوب باشید.
فرصت را مغتنم شمرده تا به اطلاع شما برسانم انجمن موی تای ایران به ریاست آقای جواد نصیری مستان آباد، توسط کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده است.
این ‌انجمن تحت پوشش فدراسیون ‌انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کند که توسط کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده است.
با آرزوی بهترین‌ها برای شما
ارادتمندتان
سید رضا صالحی امیری »

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری موی تای رئیس کمیته ملی المپیک انجمن موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد: سپک‌تاکرای ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌المللی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهراب آزاد رئیس انجمن‌ سپک‌تاکرا در خصوص میزبانی ایران در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن، میزبانی مسابقات بین‌المللی است. این مسابقه برای اولین بار در جهان برگزار می‌شود و خوشحالم که ایران میزبانی را بر عهده دارد. خوشبختانه در ایران استعدادهای خوبی داریم، اما زمان می‌برد در بزرگسالان به مدال‌ برسیم. ۱۲ کشور برای حضور در این پیکارها راهی ایران می‌شوند و نظرمان این است این مسابقات بعد از المپیک پاریس باشد.

وی درباره میزبانی ایران در مسابقات جهانی سپک‌تاکرا ، گفت: وزیر ورزش خواهان میزبانی مسابقات جهانی بود که خوشبختانه این موضوع مورد موافقت قرار گرفته و ابتدا از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد که در سال ۲۰۲۶ برگزار شود. ما با این موضوع مخالفت کردیم و با صحبت‌های که داشتیم قرار شد تا در سال ۲۰۲۵ میزبان پیکارهای جهانی باشیم.

رئیس انجمن‌ سپک‌تاکرا، ادامه داد: خوشبختانه ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی و آسیایی داریم. خوشحالم کشورهای دیگر به ما اعتماد دارند و از ما کمک می‌گیرند.

آزاد در مورد چگونگی تامین هزینه میزبانی رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، گفت: در دنیا وقتی هر کشور میزبانی را بر عهده می‌گیرد، فدراسیونهای جهانی و آسیایی از آن کشور هزینه‌هایی را دریافت می‌کنند. ما ارتباط خیلی خوبی داریم با ارگان‌های بین‌المللی داریم و هشت مسئول به ایران سفر خواهند کرد و قرار شده ۵۰ هزار دلار به ما تجهیزات بدهند و این تجهیزات در کشورمان باقی می‌ماند.

وی در خصوص اینکه آیا با تغییر ریاست فدراسیون انجمن‌های ورزشی که سپک‌تاکرا تحت پوشش آن است، احتمال لغو رقابت‌های آسیایی این رشته وجود دارد؟ یادآور شد: اقدامات لازم با همکاری وزارت ورزش انجام شده و این میزبانی برای ما مهم است. پیکارها باید در هر صورت برگزار شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904303

دیگر خبرها

  • آزاد: سپک‌تاکرای ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌المللی دارد
  • رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال در سکوت خبری
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران