Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصر ایران، قائم‌مقام ایران‌خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش از فاکتور شدن و تحویل حدود ۹ هزار دستگاه از مجموع ۱۵ هزار دستگاه خودروی تعهدشده از سوی این گروه در برنامه فروش فوق‌العاده اخیر خبر داد.

 محسن ناقدی، در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در محل شرکت ساپکو افزود: تا پیش از پایان تیرماه به عدد جالب توجهی در حوزه تحویل خواهیم رسید و  برنامه فروش بعدی را  نیز پس از اتمام تحویل‌های خودروهای یادشده آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناقدی خاطرنشان کرد: از ۲۵ آبان پارسال تا امروز همه خودروهای برنامه‌های فروش فوری ایران‌خودرو به مشتریان تحویل شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا امروز ۱۴۲ هزار دستگاه خودرو در این گروه تولید شده که در همسنجی با پارسال ۳۱ درصد رشد داشته است.

قائم مقام ایران خودرو، تعداد خودروهای تحویل شده تا امروز را ۹۵ هزار دستگاه برشمرد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد رشد داشته است.

به گفته این مقام مسئول ایران خودرو، مجموعه تعهدات معوق این خودروساز از شهریورماه پارسال که ۲۰۰ هزار عدد دستگاه خودرو بود امروز به ۵۰ هزار دستگاه کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بخش جالب توجهی از خودروهای مونتاژی تولیدی یعنی دانگ فنگ، سوزوکی و تندر ۹۰ که به دلیل تحریم ها تولید نمی شوند، با مشتریان تعیین تکلیف شده و برای بقیه مشتریان به دنبال برنامه های فروش جایگزین هستیم.

ثبت ۶۰ هزار تقاضا برای سدان K132 ایران خودرو

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش  با اشاره به  پیش ثبت نام ۶۰ هزار نفر برای محصول پروژه K132 گفت:این تعداد ثبت نام نشان از استقبال بالای بازار از این محصول است.

ارسال دعوتنامه دنا پلاس اتومات از مردادماه 

این مقام مسئول در ایران خودرو در ادامه به ارسال دعوت نامه‌های خودروی دنا پلاس اتوماتیک  در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دعوتنامه‌های دنا پلاس اتوماتیک از اوایل مردادماه برای مشتریان ارسال می‌شود.

کد خبر 529792 برچسب‌ها اقتصاد بازار خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد بازار خودرو ایرانی ایران خودرو هزار دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول

در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ۵ خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM۵ و لونا برقی ایران‌خودرو، خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی عرضه شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فروش خودروهای وارداتی از  16 تا 18 اردیبهشت‌ماه جریان دارد البته این طرح فروش مشمول آن دسته از متقاضیانی است که در اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند.

در این مرحله سه خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM5 و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می‌شود. خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.

ازمیان خودروهای برقی عرضه شده قیمت 2 محصول به نام های هونگچی و کی ام سی EJ7 نهایی شده است. البته قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز