Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@20:46:21 GMT

جهش تولید در قاضی جهان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۹۳۴۳

جهش تولید در قاضی جهان

تولیدات سنتی اهالی پرکار قاضی جهان در آذربایجان شرقی امسال به برکت مواهب الهی و با تلاش غیرتمندانه مردم روستا مضاعف شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  برداشت زردآلو و تولید محصولات جانبی آن در روستای قاضی جهان آذرشهر آذربایجان شرقی آغاز شده است.   روستای زیبای قاضی جهان، از جاذبه‌های گردشگری استان آذربایجان شرقی است که در ۵۴ کیلومتری جنوب غربی تبریز و ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی دریاچه ارومیه قرار دارد و همه جمعیت نزدیک به 4 هزار نفری آن باسوادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمین های با برکت این روستا به لطف بارش های خوب بهار امسال پربار تر از سال های گذشته اند و علاوه بر افزایش تولید انواع میوه، این روزها کارگاه های بسته بندی محصولات باغی روستا مانند گردو، برگه، آلوچه و قیسی، کارگاه‌های حوله بافی، رنگرزی، فرش بافی، صنایع دستی و ... نیز پررونق تر شده اند.   از جمله کارگاه هایی است که در این روستا فعالیت دارند. دامداری نیز یکی دیگر از مشاغل در این روستاست.

گردو، برگه، آلوچه و قیسی از جمله بهترین محصولات قاضی جهان است که در این مجموعه عکس، گوشه ای از روند تولید آن به نمایش در آمده است:

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قاضی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه