Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:33:37 GMT

ایران و صربستان بهترین تماشاگران دنیا را دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۹۹۶۳

ایران و صربستان بهترین تماشاگران دنیا را دارند

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: در ایران و صربستان مربیگری کرده‌ام که بهترین تماشاگران دنیا را دارند و حالا بی‌صبرانه منتظرم تماشاگران لهستانی را ببینم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که در فصل آینده هدایت تیم «زاویرچه» در لیگ لهستان را بر عهده خواهد داشت در مورد زندگی در شهر زاویرچه اظهار داشت: همه چیز خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همیشه در شهرهای بزرگ زندگی کرده‌ام و برای نخستین بار است که در شهری مثل زاویرچه هستم. خوشبختانه محل سکونت و سالن تمرین به هم نزدیک است و برای نخستین بار می‌توانم پیاده به سالن بروم. سالن ما بزرگ نیست ولی همه امکانات را در اختیار داریم. شرایط تمرین خوب است و دمای هوا مثل کشور خودم مونته‌نگرو، گرم نیست. همه چیز در اینجا برای تمرکز روی تمرین مهیاست.

سرمربی تیم زاویرچه ادامه داد: هنوز مردم شهر مرا به خوبی نمی‌شناسند و چهره من برای آنها آشنا نیست ولی احتمالا در طول فصل مرا بیشتر خواهند شناخت. یکی از دلایلی که به سرعت پیشنهاد زاویرچه را قبول کردم، تماشاگران پرشور لهستانی بودند. در کشورهایی مثل ایران و صربستان مربیگری کرده‌ام که بهترین تماشاگران دنیا را دارند و حالا بی‌صبرانه منتظرم تا تماشاگران لهستانی را در سالن مسابقه ببینم.

 

کولاکوویچ در مورد اینکه چرا بر خلاف بیشتر تیم‌ها، کارش با بدنسازی شروع نکرده و خیلی سریع به سراغ تمرین توپی رفته است،‌گفت: ورزشکاران مدت زیادی است که از تمرین دور و خیلی از آنها تشنه والیبال هستند نه مشتاق بدنسازی و استخر. بدنسازی و استخر، کارهایی است که هر بازیکن به تنهایی هم می‌تواند انجام دهد. علاوه بر این در 2 روز ابتدایی تمرین، فقط مرور تکنیک داشتیم و هیچ پرشی انجام نشد. 10 هفته برای تمرین فرصت داریم در حالی که تعطیلاتی 3 ماهه را پشت سر گذاشته‌ایم. 10 هفته زمان زیادی نیست به ویژه اینکه هنوز 2 بازیکن تیم به ما ملحق نشده‌اند و قوانین مربوط به شیوع کرونا، روز به روز در حال تغییر است. به همین دلیل، زمان شروع تمرینات با شکل طبیعی و صددرصد هنوز مشخص نیست.

 

 

سرمربی تیم زاویرچه در مورد نحوه بازی تیمش در فصل آینده گفت: فکر یک مربی همیشه نحوه بازی تیم با توجه به ترکیبی است که در اختیار دارد. والیبال هر سال، سریع‌تر و سریع‌تر بازی می‌شود و بازیکنان نیز بلندتر از قبل می‌شوند. 2 پاسور در اختیار دارم که هر دو توانایی بازی سریع را دارند و اسپکرهای من هم با پاس‌های سرعتی، کاملا راحت هستند. با این حال نمی‌توان تنها گفت که ما سریع بازی می‌کنیم چون باید تیم حریف را هم در نظر بگیریم و از طرفی، به نظر من دفاع از حمله مهم‌تر است. باید روشی پیدا کنیم تا بتوانیم با تیم‌های دیگر به رقابت بپردازیم.

تیم ملی والیبال ایران ایگور کولاکویچ (سرمربی) والیبال تیم ملی صربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی صربستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است

دودک در مورد بارسلونا می‌گوید که آنها یک تیم قوی اما تحت فشار مشکلات مالی هستند.

طرفداری | یرزی دودک، دروازه‌بان سابق تیم‌های فاینورد، لیورپول و رئال مادرید، کارلو آنچلوتی را بهترین سرمربی تاریخ فوتبال می‌داند و می‌گوید آزادی عملی که او به تیمش می‌دهد، فوق‌العاده است.

دودک که در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 عضو باشگاه رئال مادرید بود در مصاحبه با آاس از سرمربی ایتالیایی و کهنه‌کار رئال مادرید تعریف و تمجید کرده است. دودک همچنین بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ را مهم‌ترین بازی فصل کهکشانی‌ها می‌داند.

کارلو آنچلوتی، بهترین سرمربی تاریخ

یرزی دودک در مورد کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید گفت:

من فکر می‌کنم آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است که تیم‌ها و بازیکنان بزرگی را هدایت کرده است. نحوۀ ارتباط او با بازیکنان و دادن آزادی عمل به آنها در زمین بازی، شگفت‌انگیز و غیرمعمول است، اما در عین حال جواب می‌دهد.

شانس رئال مادرید در لیگ قهرمانان

 دودک که در طول چهار فصل ۱۲ بازی برای رئال مادرید انجام داد، افزود که در حالی که قهرمانی در لالیگا عادی است، مدعی بودن در لیگ قهرمانان اروپا با وجود اینکه در ابتدای فصل جزو مدعیان اصلی نیستند، چیزی است که رئال مادرید را تعریف می‌کند.

برنده شدن در لالیگا برای رئال مادرید عادی است، اما در لیگ قهرمانان، تیمی وجود دارد که می‌تواند بدون اینکه در ابتدای فصل جزو مدعیان اصلی باشد، قهرمان شود و به نظر می‌رسد که رئال مادرید نزدیک‌ترین تیم به قهرمانی است.

بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ

رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به تساوی ۲-۲ دست یافت. دودک در مورد بازی برگشت در برنابئو گفت که رئال مادرید ممکن است به دلیل اینکه در یک سیستم ثابت بازی نمی‌کند، شانس بیشتری داشته باشد.

بازی بعدی مقابل بایرن مونیخ یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خواهد بود. رئال مادرید یک تیم کاملاً متفاوت با بازیکنان باکیفیت و سبکی است که شبیه به بسیاری از تیم‌های دیگر نیست. آنها به خوبی سازماندهی شده‌اند و شما را غافلگیر می‌کنند، چون تاکتیک‌های تیمشان همیشه واضح نیست، برخلاف سایر تیم‌ها.

نظر دودک در مورد بارسلونا

دروازه‌بان سابق رئال مادرید در ادامه گفت که به طور کلی فصل خوبی برای رئال مادرید بوده است، زیرا آنها با قهرمانی در لالیگا، این عنوان را دوباره از بارسلونا پس گرفتند.

این فصل برای رئال مادرید فصل بسیار خوبی بود. ما با شکست دادن بارسلونا که مهم‌ترین اتفاق در لالیگاست، در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفتیم.

در نهایت، او همچنین در مورد بارسلونا صحبت کرد و گفت که اگرچه آنها تیمی قوی هستند، پیشرفت آنها به دلیل مشکلات مالی مختل شده است.

بارسلونا یک تیم قوی است، اما تحت فشار مالی است و با مشکلات زیادی روبرو است. آنها در حال ساخت یک استادیوم جدید هستند، بنابراین نتوانستند با رئال مادرید که به نظرم به لطف عملکرد عالی خود در این فصل، به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند، همگام شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا