Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:05:29 GMT

هدف اصلی فمینیست های داخلی وخارجی عبور از حجاب است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۹۹۶۷

هدف اصلی فمینیست های داخلی وخارجی عبور از حجاب است

جعفر منتشلو، کارشناس مسایل فرهنگی با اشاره به تلاشهای غربگرایان و عده ای نفوذی درکشوردرعادی جلوه دادن کم حجابی و بی حجابی در کشور گفت: هدف اصلی فمینیست های داخلی وخارجی عبور از حجاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منتشلو کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با  کُردتودی،  اظهار داشت: متاسفانه در داخل و در حوزه‌های مدیریتی و فرهنگی در زمینه عفاف حفره‌های زیادی داریم که دشمن از آن سوء استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در محیط فرهنگی سیال و پر تنش امروزی، همه نهاد‌های اجتماعی از خانواده تا نهاد آموزش و دولت باید در زمینه گسترش عفاف و حجاب کوشش کنند و تحت برنامه‌های واحد و مبتنی بر یک تقسیم کار واقع گرایانه و با جدیت به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.

این کارشناس مسایل فرهنگی با اشاره به واقعه مسجد گوهرشاد تاکید کرد: کسانی که لباس هایی با قیمت ارزان و تهدید کننده حجاب و عفاف را به بازار می آورند، جرم آنها از رضاخان بیشتر است.

مردم برای صیانت از حجاب و عفاف منتظر کسی نباشند، اتفاقا برخی نان نظام را می خورند، اما در عمل به وظایف محوله کوتاهی می کنند.

وی گفت: امروز ترویج فرهنگ غربی چنان بر فرهنگ ایرانی و اسلامی می تازد که زنان و دختران جامعه امروز تصویرهایی شخصی از خویش می سازند که شایسته یک زن مسلمان ایرانی نیست و فرهنگی غیر از فرهنگ ایرانی به نمایش گذاشته می شود.

این کارشناس مسائل فرهنگی گفت: نقش سازمان های متولی در این بین بدون شک بسیار حائز اهمیت است و باید از این ارگان ها پرسید که در طول سالیان گذشته چه اقداماتی در خصوص عفاف و حجاب صورت گرفته است؟ چرا اختصاص بودجه به بخش فرهنگ و عفاف و حجاب چنان محدود باشد که جزو اولویت های آخر محسوب شود؟

منتشلو یادآور شد: امروز توجه به عفاف و حجاب وظیفه همگانی است و بدانیم که عدم توجه به عفاف و حجاب می تواند مضراتی را برای جامعه به همراه داشته باشد و جدی نگرفتن عفاف و حجاب در جامعه، همچون کشتی گرفتار در دریا است که اگر گوشه ای از آن سوراخ شود تمام سرنشینان آن را گرفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است