Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید دانایی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا با حضور ویدئوکنفرانسی استانداران و رییس جمهوری در استانداری سمنان، به خبرنگاران گفت: مهمترین موضوع این نشست تاکید جدی بر ممانعت از برگزاری آیین های غیرضروری مانند عروسی و عزا در نقاط مختلف بود.

وی با تاکید بر موکول کردن برگزاری آیین های عزا و عروسی در زمان دیگری، گفت: در دوره ای که کرونا در کل کشور شیوع دارد برگزاری این دست تجمع‌ها به شیوع بیشتر کرونا منجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی تاکید کرد: استفاده از ماسک در محل های پرتجمع همواره باید مدنظر شهروندان باشد زیرا شیوع ویروس در این محل ها بالاست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: دستگاه های اجرایی و شرکتهای بخش خصوصی توجه داشته باشند به کسانی ارایه خدمت کنند که ماسک داشته باشند و کارکنان نیز در محیط کار باید از ماسک استفاده کنند.

وی بیان کرد: دستگاه های نظارتی مرتبط باید بر این مساله نظارت کنند و شهروندان نیز برای حفظ سلامت خود و جامعه این توصیه ها را جدی بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در استان سمنان روزهای گذشته نظارت خوبی انجام شد و شهروندان نیز توصیه ها را در استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمع های غیرضروری را به خوبی رعایت کردند.

طبق اعلام ظهر دیروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک سمنان علائم کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک سمنان علائم کرونا ویروس کرونا ماسک سمنان علائم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند

ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.

به گزارش ایلنا، ماسک در ایکس نوشت: «قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

وی این نظر‌سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند