Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:56:47 GMT

۳۲ هزار معلول در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۰۲۲۴

۳۲ هزار معلول در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه محمدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توانبخشی یکی از حوزه‌های فعالیت بهزیستی است که عمده کارها در این حوزه انجام می‌شود.

وی افزود: حوزه امور اجتماعی مرتبط با افراد از کار افتاده، زنان بی سرپرست و بدسرپرست و مهدهای کودک است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف در بهزیستی اشتغال است که سه درصد سهمیه ما به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی اختصاص می‌یابد اما در دستگاه‌های دولتی استخدام نیست لذا دو تا سه راهکار به همین منظور پیشنهاد داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا کار فرمایانی که یک تا پنج معلول را به کار بگیرند می‌توانند از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

وی بیان کرد: همچنین حق بیمه این معلولان را نیز تا پنج سال پرداخت می‌کنیم که این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی رسانه است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کمیته اشتغال در بهزیستی استان تشکیل داده شده تا بتوان در شرکت‌های صنعتی و کارگاه‌های صنعتی استان از نیروی معلول و جامعه هدف بهزیستی کار گرفت.

وی با اشاره به به وجود سه هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار در استان، گفت: ۳۲ هزار معلول نیز در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۷ هزار و ۷۷۹ نفر مستمری‌بگیر سازمان بهزیستی هستند.

کد خبر 4971091

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد معلولان سازمان بهزیستی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند