Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد فدایی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا بیان داشت: یکی از مصوبات این جلسه تشکیل گشت بهداشتی ویژه کووید ۱۹ با حضور تیمی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، دادستانی، بازرسی استانداری و نیروی انتظامی است.

استاندار کرمان گفت: مقرر شد طی دو روز دستورالعمل اجرایی را در خصوص تشکیل گشت کووید ۱۹ تهیه و در کمیته امنیتی انتظامی مطرح، مصوب و به شهرستان‌ها ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان گفت: با حکم قضائی گشت ویژه کووید ۱۹ می‌تواند به خانه‌هایی که تجمعات غیرمجاز دارند وارد شوند.

وی در خصوص تشکیل تجمعات افزود: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان کرمان مقرر شد که شهروندان هر گونه اطلاعی در رابطه با تجمعات غیرمجاز را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

فدایی تصریح کرد: در صورتیکه در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود باید در مرحله نخست این مکان‌ها تعطیلی موقت برای اصلاحات داشته باشند و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی تغییر مسئول در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در خصوص جمعه بازار شهربابک گفت: در این شرایط اقتصادی هر شغل که تعطیل می‌شود مشکلات اقتصادی بیشتر می‌شود بنابراین باید با موانعی جمعیت را کاهش داد تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

فدایی ادامه داد: با موافقت اعضا بازارچه موقت شهربابک تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

استاندار کرمان یادآور شد: سیاست ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تعطیلی نیست بنابراین همه باید بدانند که کرونا جدی است و عدم رعایت یک نفر به کل جامعه آسیب خواهد زد و تهدیدی علیه بهداشت عمومی جامعه است.

فدایی با تاکید بر اینکه ظرفیت تالارها باید نصف شود، تصریح کرد: این مصوبه باید در همه شهرستان‌های استان رعایت شود و در صورت تخلف با آن برخورد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مقرر شد تا سازمان صمت پارچه مورد نیاز برای ماسک را فراهم کند و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد.

کد خبر 4971090

منبع: مهر

کلیدواژه: کووید 19 پروتکل های بهداشتی استانداری کرمان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب