Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ‌حجاب و عفاف باید مورد توجه باشد، گفت:‌دشمن طرح و برنامه زیادی برای بی‌اعتمادی مردم به دولت و بی‌اعتمادی دولت به مردم دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از خواهران بسیج دانشجویی و  فعال فرهنگی بیرجند اظهار داشت: مسئله قتل و جنایت در مسجد گوهرشاد یک واقعه اتفاقی نیست بلکه یک جریان بوده و تمام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقطع، مقطع خاصی بود که دو قدرت منهای خدا که شرق به پیروی از کمونیست و غرب نیز به پیروی انگلیس و آمریکا کره زمین را دو نیم‌کره کردند و خدا را از هر دو حذف کردند.

نماینده‌ ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنها سعی داشتند اسلام و ارزش‌های اسلامی را از میان بردارند و این یک جریانی است که هنوز ادامه دارد.

500 برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در قزوین برگزار می‌شود44 عنوان برنامه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان‌های استان تهران اجرا می‌شودبرنامه‌های هفته عفاف و حجاب در کاشان اعلام شد/اجرای برنامه‌ها به صورت مجازی و بدون حضور شهروندان

عبادی با اشاره به مصوبه اخیر روسیه تصریح کرد: به عنوان همه‌پرسی به‌صورت رسمی بعد از آن افتضاحات کمونیسم به‌صورت قانونی، خدا وارد قانون اساسی روسیه شد و این همان چیزی است که امام(ره) توصیه کرده بودند.

وی با بیان اینکه مسئله ازدواج اسلامی از اولین مظاهر این مصوبه بر اساس ارزش‌های الهی و انسانی بود خاطرنشان کرد: غرب با بی‌خدایی بشر را به بدترین حالت که پست‌تر از حیوان است درآورده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دنیا امروز عطش عدالت دارد یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در یک مقطع زمانی خاص و ناباور به وجود آمد و تاکنون چهل سال از عمر انقلاب می‌گذرد.

عبادی تصریح کرد: این انقلاب آزمون و خطاست. با توجه به اینکه این کشور قبلا دست انگلیس و آمریکا بوده بذر آفات را از قبل در این جامعه ریخته‌اند، بنابراین بعد از انقلاب در این فرصت طلایی چهل ساله، فسادش به خاطر تحت تاثیر بودن برخی مسئولان نسبت به مکتب غرب و شرق است.

وی با اشاره به اینکه اساس انقلاب نه شرقی و نه غربی است افزود: آنچه را ما در تحقق آرمان‌های انقلاب کم آوردیم به دلیل این است که امور به دست کسانی بوده که آنان متأثر از فرهنگ‌های بیگانه‌ای هستند که امروز خود را نشان می‌دهد.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه امروز این آسیب به ما رسیده اما بنا بر این است که در گام دوم شرایط تغییر پیدا کند گفت: امروز این تغییر را مشاهده می‌کنیم که جهان، منطقه و ایران تغییر کرده است.

عبادی با تاکید بر اینکه ما امروز در شرایط ویژه‌ای قرار داریم بیان کرد: در گام دوم با این رسوایی‌ها و بن بست‌های مکتب غربی باید 100 درصد بیش از آنچه که نسبت به آرمان‌های انقلاب داشته‌ایم پافشاری کنیم و این راهی شدنی است.

وی با اشاره به اینکه فطرت هرگز پیر نمی‌شود اظهار داشت: واقعه مسجد گوهرشاد یک جریان بود و این تفکر و جریان ادامه دارد، تبدیل شدن چادر که پرچم اسلام و انقلاب است به لباس دیگری یک جریان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند که «من از مسئله عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها دغدغه دارم» گفت: این در حالی است که هنوز بسیاری از مسئولان تحت تاثیر مکتب‌های بیگانه هستند.

عبادی اظهار داشت: در این راستا باید طرح‌هایی ارائه شود و با برنامه‌ریزی وارد شویم.

وی با بیان اینکه نسیم رحمت الهی در جهان وزیده است و اگر درست عمل کنیم دنیا مخاطب ما است خاطرنشان کرد: در این مقطعی که قرار گرفته‌ایم به آرمان‌های انقلاب و آرمان‌های اسلامی نزدیک می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مسئله حجاب و عفاف باید مورد توجه باشد بیان کرد: دشمن طرح و برنامه زیادی برای بی‌اعتمادی مردم به دولت و بی‌اعتمادی دولت به مردم دارد.

انتهای پیام/255/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... بسته فیلم‌های «عماریار»‌ برای هفته عفاف و حجاب غفلت ۲۶ دستگاه متولی از عفاف و حجاب/ بانوان شاخص خراسان‌رضوی تقدیر می‌شوند تجدید بیعت بانوان بسیجی گرگان با آرمان‌های شهدا به مناسبت هفته عفاف و حجاب+تصاویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هفته عفاف و حجاب عفاف و حجاب بی اعتمادی یک جریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور

حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همان طور که در جلسات ویژه گرامیداشت حادثه طبس مطرح کردیم خداوند تأکید کرده است اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز ما را یاری کرده و ثبات قدم می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: اگر خداوند را یاری کنیم اتفاقاتی چون عملیات «وعده صادق» برای ما رخ می‌دهد که با اعتماد به نفس توانستیم دشمن صهیونیستی را تنبیه کنیم.

سالاری ادامه داد: وقتی ما پای کار خدا باشیم خداوند نیز در بسیاری از مواقع چون ایام فتنه ما را کمک می‌کند و با یاری خداوند دشمن هیچگاه به هدف خود رسید.

وی با تأکید بر اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری عملیات «وعده صادق» ظهور اراده ملت ایران بود، بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نیز نمونه دیگری از یاری خداوند به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: وقتی ملتی پای کار دین باشد، خداوند نیز در نیمه‌های شب به شن‌ها مأموریت به شکست نشاندن عملیات برنامه ریزی شده آمریکا در ایران را می‌دهد.

سالاری با اشاره موضوع فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: ما در خداوند را یاری کردیم و خداوند نیز ما را کمک کرد و سوأل این است که در موضوع حجاب و عفاف نیز آیا اهل یاری کردن دین خدا و ترویج معروف هستیم.

وی گفت: آیا حاضر هستیم در موضوع حجاب وقت گذاشته و دیگران و از جمله اطرافیانمان را نسبت به فواید حجاب و نتایج منفی بی توجهی به فرهنگ حیا و عفاف آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف دشمن به ابتذال کردن جامعه است، اظهار کرد: نصرت الهی امری مشروط به انجام تعهدات جامعه اسلامی به محضر خداوند متعال است.

سالاری ضمن تشکر از نیروی فراجا بابت اجرای طرح نور، ادامه داد: این طرح در واقع یک عملیات فرهنگی است و همراه بودن با نیروی انتظامی در طرح نور در زمانه هجمه‌های دشمن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

کد خبر 6087591

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم