Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:26:32 GMT

دستگیری عاملان قدرت‌نمایی فضای مجازی در بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۱۴۲

دستگیری عاملان قدرت‌نمایی فضای مجازی در بهشهر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان"بهشهر" از دستگیری عاملان خشونت و قدرت نمایی برای شهروندان در اجرای طرح امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

بر اساس گزارش پلیس، حسن عنایتی گنجی، گفت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی اراذل و اوباش در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: از آنجایی که این اقدام موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

عنایتی، خاطرنشان پس از بررسی های فنی، ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه 5 نفر از این افراد را دستگیر کردند.

وی با بیان این که متهمان در تحقیقات مقدماتی هدفشان از این اقدام مجرمانه را جلب توجه و خودنمایی اعلام کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بهشهر در پایان، تصریح کرد: مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی از مطالبات شهروندان و آحاد جامعه است و در راستای ارتقاء احساس امنیت جامعه پلیس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان