Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشیار رضا حیدری  مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: درهفته گذشته و از مورخه ۱۲ تیرماه تا ۱۸ تیرماه ۱۴ هزار و ۵۱۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد برقرار شده که از این تعداد تماس حدود ۵ هزار و سیصد تماس آن مزاحمی و غیر مرتبط بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این هفته در مجموع ۵۱۲ ماموریت توسط آتش‌نشانان انجام شده که ۲۴۹ مورد آن اطفای حریق و ۲۶۳ ماموریت نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده و در ماموریت‌های اعزامی ۲۰۶۲ آتش نشان حضور داشته اند و به وسیله ۶۷۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفاء حریق و موتورسیکلت آتش نشانی این عملیات‌ها انجام گردیده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد که در حوزه حریق ما خوشبختانه کاهش ماموریت داشته ایم و عمدا عملیات‌ها مربوط به مهار آتش سوزی خاروخاشاک به واسطه گرمای هوا در سطح شهر و حومه بوده و البته در حوزه حوادث مربوط به امداد و نجات خوشبختانه با کاهش ماموریت‌ها روبرو بوده ایم و باید اعلام کنیم که همچنان ماموریت‌های مربوط به نجات افراد از آسانسور‌ها درصدرعملیات‌های امداد و نجات در این سازمان قرار دارد.

حیدری بیان کرد: درهفته گذشته به صورت روزانه و مستمربیش از ۷۳۶ بازدید پیشگیرانه نیز توسط کارشناسان اداره آموزش و پیشگیری سازمان انجام شده است.

او تصریح کرد: یک میلیون و ۱۱ هزار و ۷۸۸ متر مربع نیز کنترل ایمنی ساختمان‌ها توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته و همچنین عملیات ضد عفونی سینما‌ها، اماکن عمومی و معابر سطح شهر و مساجد و مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت روزانه توسط آتش نشانان مستقر در ۵۱ ایستگاه عملیاتی و آتش نشانان داوطلب مردمی تحت نظارت آتش نشانی مشهد انجام شده است.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتشنشانی و خدمات ایمنی اطفای حریق آتش نشانی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم