Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:19:52 GMT

بازی‌های ساحلی آسیا به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۷۵۱

بازی‌های ساحلی آسیا به تعویق افتاد

شورای المپیک آسیا به دنبال تنظیم یک تاریخ جدید برای برگزاری ششمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از رویترز، پس از آنکه چین به عنوان میزبان بازی‌های ساحلی آسیا در سال 2020 به دنبال بحران کرونا در این کشور و دیگر کشورهای قاره کهن تصمیم به لغو میزبانی همه رویدادهای بین‌المللی در سال جاری میلادی گرفت، شورای المپیک آسیا نیز اعلام کرد که به دنبال تاریخ جدیدی برای برگزاری این بازی‌ها به میزبانی شهر «سانیا» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این بازی‌ها قرار بود از 8 تا 15 آذر ماه سال جاری و در 19 رشته ورزشی برگزار شود.

OCA (شورای المپیک آسیا) در همین باره اعلام کرد که در حال مذاکره با سازمان‌دهندگان بازی‌های ساحلی و کمیته المپیک چین به منظور تعیین زمان دوباره برای برگزاری این رویداد است.

در بیانیه OCA آمده است: سه طرف به طور روزمره وضعیت را زیر نظر دارند و با یکدیگر همکاری می‌کنند تا در صورت لزوم تاریخ جدیدی را تنظیم کنند. پس از تصمیم‌گیری نهایی، OCA به طور مشترک با کمیته المپیک چین و کمیته برگزاری بازی‌های ساحلی آسیا در سانیا، تاریخ جدید مربوط به زمان برگزاری ششمین دوره این رویداد را اعلام خواهند کرد.

ساحلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساحلی بازی های ساحلی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • المپیک شگفتی‌ها
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک