Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به ادعای رسانه‌های نزدیک به تروریست‌ها، در حمله جنگنده‌های ناشناس به کاروان ارتش سوریه در استان دیرالزور در شرق سوریه (منطقه بوکمال)، شماری از نیروهای حاضر در صفوف ارتش سوریه به شهادت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه تاکنون موفق شده‌اند بیشتر خاک این کشور را از لوث وجود گروه‌های تروریستی پاک کنند، اما عملیات آنان برای نابودی باقیمانده عناصر تروریستی حاضر در سوریه همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سوریه گروه تروریستی داعش تحولات سوریه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه

معاون رئیس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه از منهدم کردن دو پایگاه متعلق به گروه‌های تروریستی در سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد نیروی هوایی روسیه دو پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده بودند، منهدم کرد. این افراد مسلح در مناطق صعب‌العبور در رشته کوه‌های «العمور» واقع در استان «حمص» پناه گرفته بودند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پوپوف همچنین تصریح کرد در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های از نوع «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» ثبت شده است.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که صبح روز جمعه اعضای گروه تروریستی داعش حملات گسترده‌ای به تعدادی از مناطق وابسته به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه در صحرای «السخنة» در حومه شرقی حمص در شرق سوریه انجام دادند و درگیری‌های خشونت‌باری میان دو طرف رخ داد.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق