Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی سرخس و تایباد موفق شدند مقادیری دارو و سوخت قاچاق کشف و ضبط کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تایباد، سردار ماشاءالله جان‌نثار اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در یکی از روستاهای این شهر پس از دستگیری یک قاچاقچی موفق به کشف داروی قاچاق در منزل وی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داروهای قاچاق کشف شده شامل ۸۴۰ عدد قرص RELEF و ۶۳ عدد قرص Diclocin forte به ارزش ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.

سردار جان‌نثار مطرح کرد: متهم مورد نظر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف بیش از ۱۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه از کشف ۱۴۱۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون خبر داد و افزود: مرزبانان ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، این مقدار سوخت قاچاق را در بازرسی خودروهای ترانزیت حین خروج از کشور کشف کردند.

وی بر اساس نظر کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را ۶۳ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال برآورد کرد و گفت: در این رابطه پنج نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز سوخت قاچاق داروی قاچاق سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه