Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سیاست خارجی نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا گفت که راهبرد دولت کنونی آمریکا در قبال ایران نتیجه معکوس داشته و «دونالد ترامپ» در رسیدن به اهدافش شکست خورده است.

«آنتونی بلینکن» مشاور سیاست خارجی «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات 2020 ایالات متحده  با حضور در یکی از اندیشکده‌های  آمریکایی در زمینه «ایران» و برخی مسائل مهم دیگر صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته نشریه «داون» بلینکن که در اندیشکده «هادسن» حضور داشت در زمینه راهبرد دولت ترامپ در قبال ایران گفت که این راهبرد به شدت نتیجه معکوس داشت.

بلینکن که خود پیشتر معاون مشاور امنیت ملی و معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا بود در ادامه با اشاره به خروج اشتباه دولت ترامپ از برجام گفت که برخلاف ادعای دولت ترامپ درباره مذاکره با ایران برای یک توافق بهتر و امن‌تر شدن خاورمیانه گفت که وی در هر دو هدف ناموفق بود.

وی گفت: «در واقع عکس اینها اتفاق افتاده و این عمل موجب انزوای آمریکا از شرکایی که در مذاکره برای توافق کمک می‌کردند، شد.»

بلینکن ادامه داد:«از همه بسیار مهمتر این که ایران در حال از سرگرفتن برنامه خطرناک هسته‌ای است به طوریکه این کشور را در موقعیتی قرار می‌دهد که ظرفیت بیشتری به نسبت توافق امضا شده خواهد داشت.»

وی در ادامه گفت که دولت بایدن از رویکرد روان گسیختگی دولت ترامپ در قبال ایران که  جهان را در آستانه درگیری قرار داده، اجتناب می ورزد.

مشاور جو بایدن در این مصاحبه از رویکرد دولت هند در قبال کشمیر و نقض آزادی بیان علیه جامع مسلمانان این کشور انتقاد کرد و گفت در صورت انتخاب بایدن، این موضوع از اولویت‌های وی خواهد بود.

گفتنی است که  بر اساس جدیدترین نظرسنجی «هیل – هریس»، جو بایدن، در کل کشور ۴ درصد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی این کشور پیش است. این در حالی است که ماه گذشته بر اساس نظرسنجی همین موسسه اختلاف این دو نفر ۱۰ درصد بوده است. /فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دولت ترامپ جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است