Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای به انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درخواست کرد تا برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت‌های نمایشگاهی  و تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: پیرو مذاکره حضوری با توجه به شرایط جدی بیماری کووید۱۹ در استان تهران و لزوم اقدامات مداخله ای جامع تر خواهشمند است دستور فرمایید تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت های نمایشگاهی  و تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.

ساعاتی پیش نیز معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در مصاحبه ای اعلام کرد: برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سرهنگ نادر مرادی گفت: پیرو تاکیدات رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز تاکیدات مقام‌های استانی در خصوص عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی، مجوزی از سوی پلیس اماکن برای برگزاری چنین مراسم‌هایی صادر نشده و به عبارتی دیگر برگزاری این مراسم‌ها فعلا و تا اطلاع بعدی ممنوع است.

برگزاری مراسم عزا و عروسی در تالارها ممنوع شد | پلیس با تالارهای خاطی برخورد می‌کند

طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، از زمان شیوع کرونا در کشور تا امروز ۲۱ تیر، درمجموع ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر به این ویروس مبتلا شده و ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر جان خود را از دست داده اند. در روز جاری (۲۱ تیرماه) ۵ استان در وضعیت قرمز و ۱۰ استان در وضعیت هشدار بوده اند و مسئولان می گویند باید اقدامات سختگیرانه تری اعمال شود. وگرنه آمار مرگ و میر بالاتر خواهد رفت.

افزایش آمارها در حالی رخ می دهد که بیمارستان ها با کمبود تخت و امکانات مواجه شده اند و کادر درمان کشور نیز به دلیل خستگی بیش از حد، توان مدیریت بیمارانِ بیشتر را ندارند. در این میان شمار زیادی از کادر درمانی بیمارستان های کشور شامل پزشکان و پرستاران و نیز شمار زیادی از نیروهای خدماتی بیمارستان ها به کووید۱۹ مبتلا شده اند و شماری نیز تاکنون جان خود را در این راه از دست داده اند.

جدیدترین آمار کرونا در کشور | ۱۵ استان در شرایط قرمز و هشدار | ۱۸۸ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته کد خبر 529903 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا كرونا در ايران استاندار تهران علیرضا زالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا كرونا در ايران استاندار تهران علیرضا زالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی توجه به حوزه راه‌سازی را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: اختصاص ۸۰ هزار میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن و راه استان نشانگر این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی که امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با حضور مسئولان و مدیرانی استانی برگزار شد، با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه‌جانبه راه‌های استان اظهار کرد: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم.

وی افزود: به موازات توسعه راه‌ها، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در سراسر استان در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا است که با بهره‌مندی از توانمندی‌های استان شاهد پیشرفت در پروژه‌ها هستیم.

معتمدیان توجه به حوزه راه‌سازی را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: اختصاص ۸۰ هزار میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن و راه استان نشانگر این موضوع است.

وی عنوان کرد: با اقداماتی که در مسیر جاده خوی - رازی انجام می‌گیرد این جاده به مسیر اقتصادی بین‌المللی تبدیل شده است و به مسیری بین‌المللی جهت دسترسی به بازار هدف جهانی مبدل می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو تجلیل و قدردانی شد، همچنین استاندار آذربایجان‌غربی در این مراسم طی حکمی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان را به عنوان مشاور خود در حوزه امور زیربنایی و عمرانی منصوب کرد.

کد خبر 747816

دیگر خبرها

  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران