Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها، ورزش‌های الکترونیکی (Esports) طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از شرکت‌ها وجود دارند که رقابت‌های زیادی هم در این زمینه برگزار می‌کنند. اخیرا، شرکت بی‌ام‌و شعبه خاورمیانه اعلام کرده است که به عنوان اولین برند خودروسازی جهان، رقابت‌های ورزشی الکترونیک را برگزار خواهد کرد و هر کسی که عضو GCC باشد، می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پرتاب اتومبیل به فضا با استفاده از دینامیت

جنگ گیمر‌های بی‌ام‌و قرار است ورزش‌های الکترونیک در خاورمیانه را به مرحله‌ای جدید منتقل کند. بی‌ام‌و اعلام کرده است که قصد دارد این رقابت‌ها را کاملا آنلاین برگزار کند. این شرکت همچنین برای برندگان این تورنمنت آنلاین از بین بازی‌های مختلف، ۵۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است. این رقابت‌ها نه تنها گیمر‌ها را در بازی‌های Fortnite ،Dota 2 ،Rocket League ،Brawlhalla و FIFA محک می‌زند، بلکه رقابتی بین پادکست‌های گیمینگ جهان هم هست. این مسابقات قرار است هفته‌ای، سه روز و به مدت سه ماه برگزار شود. اولین رقابت هم با بازی Dota 2 آغاز می‌شود.

برگزاری کلاس برای رقابت مربیگری گیمینگ توسط بی‌ام‌و

بی‌ام‌و اعلام کرده است در رقابت مربیگری گیمینگ، این شرکت کلاس‌هایی را برگزار خواهد کرد تا گیمر‌های معمولی و حرفه‌ای در آن‌ها به شاگردان خود درس‌هایی درباره گیمنیگ دهند و بازی‌های رایانه‌ای را تحلیل کنند. گیمر‌های حرفه‌ای در این جلسات، فرصت دارند تا برای رقابت‌های پیش روی خود تمرین کنند و در جلسات پرسش و پاسخ و چت‌های زنده شرکت کنند. علاوه بر این، گیمر‌های معمولی هم فرصت دارند تا مهارت خود را در بازی‌های رایانه‌ای افزایش دهند و به صورت انفرادی با گیمر‌های مختلف بازی کنند و از تجربه مربیان حرفه‌ای استفاده کنند.

مدیر فروش و بازاریابی بی‌ام‌و گروه خاورمیانه، لارس نیلسن گفت: با وجود این که خاورمیانه سریع‌ترین بازار بازی در جهان است، ورزش‌های الکترونیک هنوز در مرحله توسعه است. شعبه خاورمیانه بی‌ام‌و قصد دارد اکوسیستم بازی‌های منطقه‌ای را به سطح بعدی برساند. ما می‌خواهیم بر یکی از قوی‌ترین بازار‌های بازی جهان تأکید کنیم، مشارکت حرفه‌ای را ترغیب کنیم و در نهایت باعث خوشحالی مشتری شویم. ما می‌توانیم قدرت واقعی Esports را در منطقه مشاهده کنیم و معتقدیم که این پروژه موفقیت بزرگی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بی ام و رقابت های جهانی ورزش های الکترونیکی بازی های آنلاین رقابت ها گیمر ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم