Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ مهرماه به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد اما فدراسیون جهانی تاکنون تصمیم قطعی برای برگزاری این مسابقات نگرفته است.

خبرنگار مهر در این خصوص در مکاتبه با حسین رفعتی دبیرکل فدراسیون جهانی در خصوص تصمیم WT برای این مسابقات سوال کرد که وی پاسخ داد، ماه آینده میلادی در مورد این مسابقات تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بر اساس آمار رسمی سازمان بهداشت جهانی از شیوع کرونا در بلغارستان، این کشور بواسطه تمهیدات جدی شرایط تقریباً مناسبی دارد و اغلب قعالیت های اجتماعی و ورزشی آغاز بکار کرده اند. حتی تمرینات تیم ملی تکواندو بلغارستان نیز از سر گرفته شده است. اما همچنان نگرانی‌ها از شیوع موج دوم کرونا پابرجاست.

برهمین اساس فدراسیون جهانی تردیدهایی در مسیر برگزار این دوره از رقابتها خواهد داشت که در جلسه ویژه بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 4970632

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان فدراسیون تکواندو ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس فوتسال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان فرهاد مجیدی فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو