Web Analytics Made Easy - Statcounter

آذرنیا می‌گوید که به نظر او صحنه پنالتی پرسپولیس درست نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن آذرنیا مدیرعامل تیم ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص شایعه دعوت از مرادی به کمیته انضباطی گفت:

آقای بابک مرادی روز گذشته در دقیقه ۶۰ بعد از تعویض یک مقدار ناراحت بود و روی نیمکت هم به بطری ضربه زد و از طرف مهاجری و آقای علوی ابلاغ شد که فعلا در تمرینات حضور پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما منتظر این هستیم که گزارش مربوطه به ما برسد اما او به کمیته انضباطی دعوت نشده و فعلا صحبت مختصری را انجام دادیم.

حسن آذرنیا درباره تصمیم احتمالی ماشین سازی هم گفت:

عرض کنم که این را باید بنشینیم صحبت کنیم که هم اصول رعایت شود و هم لطمه ای به تیم زده نشود و تصمیمی بگیریم که منطقی باشد و مبنای واقعیت را داشته باشد. اما چون این تصمیم از طرف آقای مهاجری گرفته شده، تصمیم آقای سرمربی برای ما بسیار مهم است. بابک یکی از بهترین بازیکنان ماست و از نظر اخلاقی و فنی جایگاه خوبی دارد، اینجا خیلی زحمت کشیده و ما نمی خواهیم او اذیت شود اما اصول باید طوری باشد که قوانین رعایت شوند و کل تیم باید در اختیار سرمربی و گوش به فرمان او باشند و بابک خودش هم این را می‌داند اما این که می گویند جلسه کمیته انضباطی است، درست نیست.

حسن آذرنیا در مورد نتایج ضعیف ماشین سازی هم عنوان کرد:

تلاش ما این است که بعد از تغییر و تحولات نیمکت و همچنین وجود ویروس کرونا که کل جهان را تحت تاثیر قرار داده، تیممان نتایج بهتری بگیرد. در این مدت ما نتوانستیم در این ۲-۳ ماه تمرین خوبی کنیم و بازیکنان هم تمرین فردی انجام دادند. اعتقاد من این است که تیم ما حتما شرایط خوبی خواهد داشت، آقای مهاجری ۲ هفته است که آمده و شب بازی مسجدسلیمان به تیم ما ملحق شد. او کم کم به شناخت می‌رسد و مطمئن باشید در آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. تیم ما عملکرد خوبی داشتند و مربی ما کارهایی را در این مدت انجام داده و در آینده هم تلاش خود را خواهد کرد.

حسن آذرنیا مدیرعامل ماشین سازی درباره صحنه پنالتی پرسپولیس هم گفت:

به نظر من پنالتی نبود اما من نمی‌خواهم اظهار نظر داوری انجام دهم. من آن صحنه مشکوک به پنالتی برای خودمان را ندیدم چون خیلی استرس داشتم و بازهم به کارشناسان می‌سپارم. فکر می‌کنم در صحنه پنالتی پرسپولیس، علی علیپور با اولین ضربه اتابک زارعی روی زمین افتاد و پنالتی گرفت که درست نبود.

آذرنیا درخصوص ادامه فصل نیز عنوان کرد:

امیدوارم بازی با ذوب آهن عملکرد خوبی داشته باشیم ما دیروز اولین باری بود که تیم ما بدون مشکلات مصدومیت و محرومیت و کرونا به میدان رفتیم و شکی ندارم که تیم ما عملکرد بهتری خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مدیرعامل ماشین سازی پرسپولیس حسن آذرنیا مدیرعامل ماشین سازی پنالتی پرسپولیس ماشین سازی حسن آذرنیا تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی