Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@02:30:36 GMT

طرز تهیه معجون در منزل

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۳۹۹۴

طرز تهیه معجون در منزل

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه معجون را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

شیر سرد ۱ لیوان
بستنی ۳۰۰ گرم
گردو خرد شده ۱ قاشق
پودر نارگیل ۱ قاشق
کنجد بو داده ۱ قاشق
دارچین ۱/۴ قاشق
خامه ۲ قاشق
فندق آسیاب شده ۱ قاشق
خرما بدون پوست ۱۰۰ گرم (حدود ۱۰ عدد)
موز ۲ عدد
عسل ۱ قاشق

طرز تهیه:

تمام مواد را درون مخلوط کن (میکسر) بریزید و آن را روشن کنید، انقدر مخلوط کنید تا مواد یکدست و غلیظ شده و حالت کش دار پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معجون آماده شده را درون لیوان‌های مورد نظر بریزید و سرو کنید.

نکته‌ ها:

میتوانید از جایگزین‌های دیگری مانند بادام و پسته بجای کنجد و فندق استفاده کنید، میزان غلظت مواد را با کم و زیاد کردن شیر یا بستنی میتوانید تغییر دهید، بهتر است مواد سرد باشند تا معجون خوبی داشته باشید.

در آخر با سلیقه‌ی خودتون با مغز یا خامه تزیین کنید.

 

منبع: deser hamejoore

منبع: پارسینه

کلیدواژه: معجون معجون خانگی سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نَشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان ایلام که با حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سد چناره در چرداول تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است، اما با توجه به مطالعات انجام شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات ملی خارج شده است و درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان بسیار فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های «گل‌گل» فرسوده است، ادامه داد: بعضی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه‌خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه‌خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هژبری با اشاره به حوزه حمل‌ونقل درون شهری گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری در ایلام بسیار فرسوده است که در راستای نوسازی، تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس را داریم.

کد خبر 747818

دیگر خبرها

  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود