Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مویدی خرم آبادی دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز در یکصد و سی امین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: امروز یکصد و سی امین جلسه این ستاد با حضور تمامی دستگاه‌ها برگزار شد. موضوعات مختلفی مطرح شد که سه موضوع از همه آنها مهم‌تر بود. وی افزود: مهمترین موضوع بحث تحقیق و تفحص مجلس از ستاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس دهم تحقیق و تفحصی را از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام داده بود که بعد از ۴ سال جواب آن را اعلام کرده است. مویدی خرم آبادی گفت: ما موظف هستیم ایراداتی را که مجلس گرفته است برطرف کنیم و پاسخ دهیم و به توصیه‌های آنها تمکین کنیم اما اینکه چرا ۴ سال طول کشید تا نمایندگان نظرشان را اعلام کنند جای بحث دارد. رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: اگر همان موقع نتیجه تحقیق و تفحص اعلام می‌شد دستگاه‌های عضو ستاد قطعاً عملکرد بهتری داشتند و نتیجه این تحقیق و تفحص بهتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. وی گفت: موضوع بعدی که در این جلسه مطرح شد رمزارزها بود. در دو هفته گذشته دولت تعیین و تکلیف کرد که مقررات مربوط به رمزارزها تدوین شود. رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: ما می‌توانیم نگاهمان به رمزارزها هم نگاه تهدیدی باشد و هم نگاه فرصتی. قرار شده است با در نظر گرفتن ابعاد کار، شیوه نامه‌ها با حفظ حمایت از سرمایه ملی تدوین شود. وی افزود: موضوع بعدی بحث پلاک کوبی دام‌ها بود. ایران سرمایه عظیم دامی دارد و کشورهای مختلف از سوی ما اعلام نیاز به کمک کرده‌اند. مویدی خرم آبادی اظهار داشت: برای اینکه این سرمایه تبدیل به قاچاق نشود باید دام‌های ما ساماندهی شود. یعنی اینکه برای هویت آنها چاره‌ای بیاندیشیم. وی افزود: جهاد سازندگی اقدامات خوبی در این زمینه داشته است و قرار شده تا طرحی که دارد را تکمیل کند و با پلاک کوبی از خروج دام از کشور جلوگیری شود. کد خبر 4971387 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رمز ارز تحقیق و تفحص ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران آتش سوزی قوه قضاییه حجاب و عفاف محسن حاجی میرزایی بیمارستان سینا اطهر پیروز حناچی پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی ازدواج ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس