Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران امشب از ساعت ۲۱ و در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند.

ترکیب صنعت نفت: محمد دریس - عیسی آل‌کثیر - طالب ریکانی - میلاد جهانی - مصطفی احمدی - سیدمحمد قریشی - جعفر سلمانی - رضا جبیره - محمد اهل‌شاخه - عبدالله ناصری - محمود مطلق‌زاده

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی - حامد شیری - مجتبی ممشلی - مجتبی بیژن - علی‌اصغر (نوید) عاشوری - حسین ماهینی - رحمان جعفری - سیدمحمد میری - علی شجاعی - محمدمهدی نظری - حسین (فرزاد) زامهران

دقایق حساس بازی:

برای احترام به مرحوم سید علی طالبیان، عکاس باشگاه نساجی مازندران، بازیکنان ۲ تیم پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱: رضا جبیره پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد که کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۳: ارسال حسین ماهینی با ضربه سر حسین زامهران همراه شد و پس از برخورد به مدافع صنعت نفت آبادان به کرنر رفت.

دقیقه ۵: بازیکن صنعت نفت با خطا بازیکن حریف را متوقف کرد و از داور تذکر گرفت.

از دقیقه ششم صدای ضبط شده هواداران از بلندگو‌های ورزشگاه پخش شد.  در این دقایق بازی متعادلی از سوی هر ۲ تیم در جریان است.

دقیقه ۱۴: علیرضا حقیقی با خروج به موقع از دروازه توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۴: زامهران با استفاده از غفلت خط دفاع صنعت نفت، به سمت دروازه شوتزنی کرد، اما محمد دریس توپ را دفع کرد و در ادامه مدافع تیم آبادانی توپ را از محوطه جریمه دور کرد.

دقیقه ۱۶: ارسال جهانی با ضربه سر مطلق زاده از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت و پس از این اتفاق علیرضا حقیقی به مدافعان تیمش به شدت اعتراض کرد.

دقیقه ۱۸: در حالی که بازیکن صنعت نفت برای پرتاب اوت توپ را برداشته بود، داور به سود نساجی اوت گرفت.

دقیقه ۱۸: بهنام سراج در کنار زمین با فریاد نکات فنی را به بازیکنان تیمش گوشزد کرد.

دقیقه ۱۹: ارسال خطرناک مطلق زاده به شکلی خطرناک از مقابل دروازه نساجی عبور کرد و بازیکنان صنعت نفت آبادان نتوانستند از این موقعیت به خوبی استفاده کنند.

دقیقه ۲۰: ضد حمله تند و تیز بازیکنان صنعت نفت با خطای جهانی روی بازیکن نساجی متوقف شد.

دقیقه ۲۱: طالب ریکانی پشت محوطه جریمه حریف با خطا متوقف شد تا داور به سود صنعت نفت آبادان ضربه ایستگاهی اعلام کند.

دقیقه ۲۳: ضربه عیسی آل کثیر پس از برخورد به دیوار دفاعی حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: آل کثیر در محوطه جریمه نساجی صصاحب توپ شد، اما نتوانست توپ را کنترل کند تا حقیقی آن را در اختیار بگیرد.

دقیقه ۲۶: رضا جبیره روی ارسال میلاد جهانی با ضربه سر موفق شد دروازه علیرضا حقیقی را باز کند تا صنعت نفت با نتیجه یک بر صفر از نساجی پیش بیفتد.

دقیقه ۲۸: عبدالله ناصری با تنه علی شجاعی را پشت محوطه جریمه تیمش سرنگون کرد تا داور به سود نساجی ضربه ایستگاهی بگیرد.  پس از این برخورد بازیکنان صنعت نفت به سمت داور رفتند تا مانع از کارت دادن او به هم تیمی خودشان شوند و داور هم به تذکر بسنده کرد.

ناصری پس از خطا روی بازیکن حریف دچار مصدومیت جزئی شد و کادر پزشکی برای رسیدگی به وضعیت او وارد زمین شد.

دقیقه ۳۰: شوت میری به سمت دروازه صنعت نفت آبادان نتیجه‌ای در بر نداشت و پس از برخورد به دیوار دفاعی حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: داور وقت استراحت گرفت و بازیکنان هر ۲ تیم به لب خط رفتند و با استفاده از این فرصت آبی نوشیدند و با سرمربیان خود مشغول صحبت شدند.

دقیقه ۳۷: بازیکن صنعت نفت آبادان از ناحیه صورت دچار خونریزی شد و داور برای لحظاتی بازی را متوقف کرد.

دقیقه ۴۱: شجاعی با دروازه بان صنعت نفت آبادان در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما واکنش خوب دریس مانع از باز شدن دروازه تیم میزبان شد.

دقیقه ۴۳: شوت آرام و زمینی سلمانی با دفع ناقص حقیقی جلوی پای بازیکن صنعت نفت افتاد، اما مدافع نساجی به سرعت توپ را از محوطه جریمه تیمش دور کرد.

دقیقه ۴۳: شوت خطرناک جعفری از کنار دروازه صنعت نفت آبادان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: حسین ماهینی دچار آسیب دیدگی شد و داور برای لحظاتی بازی را متوقف کرد.

دقیقه ۴۵: ارسال علی شجاعی با شوت آرام رحمان جعفری وارد دروازه صنعت نفت آبادان شد تا نتیجه بازی یک بر یک  مساوی شود.

نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید

صنعت نفت با یک غایب به مصاف نساجی می‌رود

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان بازیکن صنعت نفت علیرضا حقیقی بیرون رفت محوطه جریمه صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی

نخستین رویداد «فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی» (فن‌آب) با هدف حمایت از ایده‌های برتر و با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در این رویداد ۲۹ طرح از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها اولیه ۹ طرح در بخش دانشجویی و ۲ طرح از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به مرحله نهایی راه یافتند.

برگزیدگان رویداد فن‌آب پس از داوری نهایی مشخص شدند و مقام اول بخش دانشجویی به علی شاکر از دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه دوم به فرزانه علی حسینی و عبدالله رحیمی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان و جایگاه سوم به زینب بخشی نفوتی و گلنسا برادران کوکانی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعلق گرفت.

همچنین شرکت تولیدی دانش‌بنیان توسعه فناوری ازن تجهیز نوین و شرکت مهندسی کاشفان نیلفام در این رویداد مورد تقدیر قرار گرفتند. 

مدیر اجرایی رویداد فن‌آب در مراسم تجلیل از برگزیدگان گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد، رشد اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نساجی و حرکت در مسیر منافع ملی کشور است.

سید مهدی حجازی با بیان اینکه نساجی یکی از ۱۱ صنعت پیشران کشور است، افزود: اقتصاد دانش‌بنیان صنعت نساجی دچار ضعف‌هایی است و سرمایه‌های انسانی در دانشگاه‌ها می‌توانند این ضعف‌ها را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان هم گفت: این استان در صنعت نساجی به‌ویژه ابتدای زنجیره ارزش این صنعت سرآمد است، اما باید با کمک دانشگاه برای ارتقا و رفع محدودیت‌های آن تلاش شود.

رسول سواری با اشاره به اهمیت کمک‌های بخش دانش‌بنیان به صنعت، افزود: مشکلات صنعت با مشارکت اعضای هیات علمی و دانشجویان حل می‌شود.

او تصریح کرد: امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی در حد نیاز ایجاد شده، اما همین توسعه در برخی موارد محدودیت‌هایی ایجاد کرده است به همین دلیل در بخش تامین زیرساخت‌ها به‌ویژه در بخش آب و برق با مشکلاتی مواجهیم.

سواری، یکی از راهکار‌های رفع این مشکل را بهینه‌سازی و مدیریت مصرف دانست و افزود: دانشجویان در بسیاری از موارد با ایده‌های خلاقانه خود، مسائل صنایع را حل کرده‌اند و در بخش مدیریت بهینه و همچنین فناوری پذیرای دانشگاه و افراد فعال در حوزه نوآوری و فناوری هستیم.

او خاطرنشان کرد: برگزیدگان رویداد فن‌آب مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مانند ارائه تسهیلات استقرار و کمک هزینه ثبت برند تجاری، تجاری‌سازی و ایجاد بازار ایده‌ها قرار می‌گیرند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!