Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، دو تیم سپاهان و پارس‌جنوبی‌جم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک-یک به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

سپاهان با این تساوی خانگی به امتیاز 42 رسید و جای خودش را روی پله دوم جدول محکم کرد. پارس جنوبی نیز با کسب تک امتیاز در اصفهان، 19امتیازی شد تا با احتساب بازی معوقه مقابل استقلال برای جدا شدن از  پله سیزدهم و منطقه سقوط امیدوارتر از گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌ها: ایوب غلام‌زاده و محسن سلطانی

کارت زرد: محمدمحبی از سپاهان/ ساسان حسینی و نیما انتظاری از پارس‌جنوبی

کارت قرمز: -

گل: سیدمحمدرضاحسینی(11) برای سپاهان/ رضا خالقی‌فر(84)‌برای پارس‌جنوبی‌جم

در نیمه دوم تیم سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد کریمی در دقیقه77 این فرصت را از دست داد و توپ را از کنار دروازه حریف به بیرون زد.

توقف شهرخودرو مقابل سایپا در لحظات آخر

دیدار دو تیم شهرخودرو و سایپا در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد از ساعت 20:30 برگزار شد. این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه شهرخودرو 41 امتیاز به رتبه سوم و سایپا با 21 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: فرهاد مروجی- یوسف مغروری

کارت زرد: ابراهیم صادقی سرمربی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفر و آرمان رمضانی از سایپا -علی نبی زاده و روح الله سیف اللهی از شهرخودرو

کارت قرمز: 

گل: امین قاسمی‌نژاد (9) برای شهرخودرو -آرمین سهرابیان (95) برای سایپا

در دقیقه 14 بازی مهدی رحمتی پنالتی صادق بارانی را گرفت.

منبع: الف

کلیدواژه: پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد که برای هواداران این تیم قهرمانی تیم محبوب‌شان مهم‌تر از سبک بازی آبی‌پوشان است. - اخبار ورزشی -

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال در فاصله شش هفته مانده به اتمام مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و فکر می‌کنم مالکان جدید باشگاه باید در این موقعیت حساس، اعضای تیم را شارژ مالی کنند تا آنها روحیه بالایی برای بازی‌های باقیمانده داشته باشند. استقلال تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته و سرنوشت قهرمانی دست خودش است، چون یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد.

پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

 

وی در مورد دو بازی حساس مدعیان اصلی قهرمانی برابر تراکتور و سپاهان که فردا برگزار خواهند شد، نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال امیدوارند که طرف مقابل امتیاز از دست بدهد و خودشان نتیجه بگیرند. این بازی برای سرخابی‌ها سخت است، ولی من پیش‌بینی می‌کنم که استقلال و پرسپولیس این هفته مقابل رقیبان‌شان برنده خواهند شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به برخی انتقادها که از سبک بازی این تیم صورت گرفته است، گفت: من معتقدم نتیجه گرفتن از هر چیزی مهم‌تر است و سرمربی هم براساس داشته‌هایش تاکتیک تیمش را انتخاب می‌کند. ما باید در مورد سبک بازی استقلال به تفکرات جواد نکونام احترام بگذاریم. در زمان مربیگری فرهاد مجیدی هم این انتقادها وجود داشت، ولی استقلال بدون شکست قهرمان شد. برای هواداران استقلال هم قهرمان شدن از سبک بازی مهم‌تر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس