Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@06:02:21 GMT

حمله به کاروان نظامی آمریکا در دیوانیه

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۰۸۵

حمله به کاروان نظامی آمریکا در دیوانیه

رسانه‌های محلی عراق از حمله افراد ناشناس به ستون نظامی آمریکا در استان دیوانیه عراق خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها و منابع محلی عراق شنبه شب از حمله به کاروان نظامیان آمریکا استان الدیوانیه عراق (مرکز) خبر دادند.

برخی کاربران در شبه‌های اجتماعی مانند توییتر و رادیو «صوت» عراق دقایقی پیش مدعی شدند که کاروان نظامی مذکور در بزرگراه دیوانیه هدف قرار گرفته و شماری از خودروها و نفربرها آتش گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ریشه مشکلات عراق از نگاه پایگاه خبری آمریکایی

رادیو صوت عراق گزارش داد که در این حمله، تاکنون سه خودروی ارتش آمریکا آتش گرفته و در حال سوختن هستند.

هنوز ائتلاف آمریکا به این حمله ادعایی واکنشی نشان نداده است. برخی کاربران عراقی تصاویر آتش‌ گرفتن خودروها را منتشر کرده‌اند.

منبعی امنیتی به رادیو صوت عراق در مورد این حادثه گفت که گروهی مسلح اقدام به آتش زدن سه عدد یدک‌کش ارتش آمریکا را که با خود خودرو و تجهیزات نظامی حمل می‌کردند، کرده‌اند.

به گفته این منبع، تیم اطفای حریق وزارت دفاع عراق در حال خاموش کردن آتش سوزی است.

همزمان با انتشار این خبر، از دیوانیه خبر می‌رسد که بالگردهای آمریکا به پرواز درآمده و در حال انتقال مصدومان به بیمارستان‌های استان دیوانیه عراق هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم تحولات منطقه عراق ارتش آمریکا وزارت دفاع عراق ائتلاف آمریکا آمریکا ارتش امریکا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین ترکیبی حزب الله برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

کد خبر 6088856

دیگر خبرها

  • کمین ترکیبی حزب الله برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد