Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پارس پس از تساوی برابر سپاهان به تمجید از شاگردانش پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از اینکه سپاهان پنالتی خود برای دستیابی به گل دوم را توسط کریمی از دست داد، رضا خالقی فر با گل خود توانست پارس جم را به یک امتیاز ارزشمند برساند. هومن افاضلی، سرمربی پارس با حضور در نشست خبری این بازی صحبت‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: بازی بسیار سختی برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی مصدوم داریم و بازیکنان باتجربه ما هم شروع خوبی در نیمه اول نداشتند. سپاهان بهتر از ما بود و جلو هم افتاد. در نیمه دوم تغییراتی داشتیم و سعی کردیم روی روحیه آنها کار کنیم. به بازیکنانم درود می‌فرستم بابت عملکردشان. بازی کردن جلوی سپاهان که تیم منسجم و سازمان یافته ای است برای هر تیمی سخت است. به آقای قلعه نویی بابت تیمی که ساخته و فوق العاده فوتبال می کند. مهم این بود که بازی را نگه داریم. وقتی بازنده وارد رختکن می شوید کار سخت می شود و باید گل دوم را نخوری و در بازی بمانی تا به تساوی برسی. طبیعی است که سپاهان ناراحت باشد و آنها می توانستند خیلی بیشتر امتیاز بگیرند. آنها از نظر سازمان دهی و فوتبالی فوق العاده هستند.

افاضلی گفت: علیرغم پذیرایی و مهمانوازی سپاهان یک گلایه هم دارم و آن هم این است که یکی از همکارانم، آقای بنگر بازیکنی است که هشت سال اینجا بازی کرده، کاپیتان این تیم بوده و شش جام برده اما هر چه نگاه کردم عکس او را ندیدم و ناراحت شدم بابت این اتفاق. مجموعه سپاهان جزو افتخارات فوتبال ایران است و امیدوارم روزهای خوبی در آینده داشته باشد.

وی درمورد حضور بنگر و افزایش حساسیت در این‌باره افزود: شما می دانید که ریشه سپاهان با شاهین است. شاهین و پرسپولیس هم یکی است. بنگر تنها بازیکنی نبوده از سپاهان به پرسپولیس رفته و همانطور که از پرسپولیس هم بازیکنان زیادی از پرسپولیس به سپاهان رفته است. در تمام دنیا بازیکنانی از تیم رقیب به تیم دیگر می روند و حتی برمی گردند. اما شما نمی توانید اثری که کسی به وجود اورده نادیده بگیرید. اثری که محسن بنگر در جام باشگاه های جهان و قهرمانی‌هایی که به دست آورده را نباید نادیده گرفت. قابل ندیدن نیست و باید توجه شود. اما می گویم سپاهان مجموعه بزرگی است و افتخار می کنم که کشورم همچین تیمی دارد و با کارهایی که قلعه نویی انجام داده و مجموعه ای که شکل داده مطمئنا روزهای بزرگی در پیش خواهند داشت.

سرمربی پارس درباره داوری نیز گفت: فوتبال بازی ای است که احساس زیادی در آن درگیر است. طبیعی است که لحظاتی نظر ما با داور متفاوت باشد اما در کل قضاوت ایشان را خوب دیدم.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: گل اول پرسپولیس خطا بود. ارونوف قشنگ دستش را باز کرد و خطا بر روی بازیکن آلومینیوم کرد و باید داور مسابقه خطا را اعلام می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و همان صحنه تبدیل به گل اول پرسپولیس شد.  

او ادامه داد: عرب براقی به جز صحنه خطا قبل از گل اول پرسپولیس خوب سوت زد. با توجه به اینکه آلومینیوم بازی را پیروز شد قضاوت داور مسابقه در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. در مجموع تصمیمات  و اخطار‌های داده شده از سوی  عرب براقی درست بودند.  

رودنیل بیان کرد: گل‌های زده شده در این بازی درست بودند و مشکلی در این باره وجود نداشت.   در ضربات پنالتی هم مشکلی پیش نیامد، چون عرب براقی قبل از آن به دروازه بانان توضیح داد که در هنگام ضربه پنالتی باید یک پایشان روی خط باشد در غیر این صورت ضربه تجدید می‌شود و این کار را گلر‌ها دقیقا انجام دادند.  

کارشناس داوری گفت:  داور در وقت‌های اضافه می‌تواند باز هم وقت اضافه بگیرد و ۳ دقیقه بعد از ۱۲۰ دقیقه برای برخوردهاو تعویض‌ها گرفت. ۷ دقیقه وقت اضافه بعد از ۹۰ دقیقه بازی هم درست بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد