Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان گفت: لذت خاصی دارد تا سرود کشورم در سالن المپیک به اهتزاز در بیاید. تاریخ انتشار: 00:01 - 22 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۵۲۸

خبرگزاری میزان - مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر و انتخابی المپیک توکیو، بهمن سال گذشته به میزبانی استان گیلان برگزار شد و مسئولان فدراسیون جایزه ۲۰ هزار دلاری را برای این رقابت‌ها در نظر گرفته بودند و قرار شد به شش نفر برتر مسابقات به ترتیب ۶۰۰۰، ۵۰۰۰، ۴۰۰۰، ۲۵۰۰، ۱۵۰۰ و ۱۰۰۰ هزار دلار اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی داودی، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان، یولی ایراوان از اندونزی، یاندر بیتولا از بلغارستان و حسین سلطانی از ایران باید جایزه دلاری دریافت می‌کردند، اما پس از پایان مسابقات هیچ جایزه‌ای به آنها تعلق نگرفت و فدراسیون وزنه‌برداری به آنها قول داد در اولین فرصت این جایزه را به آنها پرداخت خواهد کرد و هفته گذشته بود که فدراسیون وزنه‌برداری مطالبات نفر برتر را به آنها پرداخت کرد.

در همین خصوص سیمون مارتیروسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تشکر از مسئولان وزنه‌برداری ایران بابت پرداخت جوایز آنها گفت: از مسئولان وزنه‌برداری ایران کمال تشکر و قدردانی را دارم که جوایز ما را پرداخت کردند. ما همیشه روابط حسنه و دوستانه‌ای با کشور ایران داشته‌ایم. به آنها حق می‌دهم زیرا پرداخت جوایز ما با دشواری زیادی رو به رو است.

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر وضعیت بهتر شود تا بتوانم دوباره هم ورزشکاران توانمند ایران را از نزدیک ببینم و هم بتوانیم رقابت خوبی با یکدیگر برای رفتن روی سکو داشته باشیم. تمامی وزنه‌برداران ایران باکیفیت هستند و برای آنها در رقابت‌های جهانی و المپیک آرزوی موفقیت دارم.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری قهرمانی جهان پیرامون پیگیری تمرینات خود گفت: فعلاً که تمریناتم را در سالن پیگیری می‌کنم و به محض اینکه تاریخ مسابقات جهانی مشخص شود خیلی زود تصمیم دارم تا خودم را به سطح ایده‌آل برسانم. تمام برنامه ریزی من این است در ابتدا طلای مسابقات جهانی را به دست بیاورم و سپس در المپیک هم مدال طلا بگیرم و هم به رکورد دنیا حمله کنم. لذت خاصی دارد تا سرود کشورم در سالن المپیک به اهتزاز در بیاید.

بیشتر بخوانید: جوایز مسابقات جام فجر این هفته پرداخت می‌شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری المپیک توکیو وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود