Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:44:28 GMT

سقوط وانت بار در قالیباف مرگ ۴ نفر را رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۶۶۰۹

سقوط وانت بار در قالیباف مرگ ۴ نفر را رقم زد

ایسنا/سمنان رئیس پلیس راه استان سمنان از سقوط یک پیکان وانت به دره و مرگ در دم چهار سرنشین آن در یکی از محورهای روستایی این استان خبر داد.

سرهنگ تقی کبیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سانحه جاده ای در یکی از محورهای روستایی در شهرستان گرمسار اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه این سقوط مرگ بار به مرگ در دم چهار نفر انجامید ادامه داد: متاسفانه در این سانحه یک خودروی پیکان وانت به یکی از دره های راه روستایی قالیباف سقوط و مرگ چهار سرنشین این وانت بار را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه این تصادف عصر ۲۱ تیرماه در جاده روستای هدف گردشگری قالیباف در شهرستان گرمسار رخ داده خاطرنشان کرد: در این سانحه رانندگی مرگبار دو زن و دو مرد در دم جان باختند.
این فرمانده ارشد انتظامی با اشاره به نظر کارشناسی پلیس در خصوص این سانحه، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط پلیس راه استان در دست بررسی است.

وی با اشاره به تعدد تلفات جاده ای در کشورمان از عموم کاربران جاده ای خواست با رعایت قوانین رانندگی، پلیس راه را در کاهش تصادفات جاده ای و خصوصا تصادفات منجر به فوت یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس سمنان تصادفات جاده ای پلیس راه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ پیمان کرمی گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محوره شده است .

وی بیان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات ، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ