Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از این رسانه‌ها یک کانال تلگرامی است که ادمین آن چندین رسانه را برای خدمتگزاری به خانه سینما هماهنگ کرده و جلساتی را میان رسانه‌ها و مسئولان خانه سینما ترتیب داده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مسئولان خانه سینما به تازگی برخی رسانه‌های غیر رسمی نه چندان خوشنام در فضای مجازی را برای پیشبرد برنامه‌های خود به خدمت گرفته‌اند و وعده‌های جذابی هم به آنان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این رسانه‌ها یک کانال تلگرامی سینمایی است که ادمین آن چندین رسانه را برای خدمتگزاری به خانه سینما هماهنگ کرده و جلساتی را میان رسانه‌ها و مسئولان خانه سینما ترتیب داده است.

ضمن اینکه شنیده‌ شده است رسانه‌های چند مرکز فرهنگی و روابط عمومی به این فرد پیشنهاد داده شده تا از آنان به عنوان پوششی غیررسمی استفاده کند تا وضعیت بحرانی خانه سینما طی ماه‌های اخیر را در رسانه‌های مجازی و رسمی کنترل کند.

درباره اساسنامه جدید خانه سینما و طراحی آینده این نهاد صنفی بیشتر بخوانید:

«خانه سینما» ذیل وزارت کار به فرزندی نامشروع تبدیل خواهد شد

خانه سینما در مسیر فروپاشی؟!

بحران بزرگ خانه سینما با اساسنامه جدید/ دریافت بودجه از ارشاد و ثبت در وزارت کار؟! +سند

پیش از این در گزارش‌هایی که در مشرق منتشر شد به موضوع تغییر اساسنامه خانه سینما و تصویب آن اشاره شد. مصوب کردن اساسنامه‌ای که چالشی بزرگ برای مدیران خانه سینما خواهد بود. از سوی دیگر مسئولان خانه سینما در حال رایزنی و طراحی چند گزینه برای مدیرعاملی خانه سینما هستند که همچنان وضعیت کنونی خانه سینما با هدایت مدیران فعلی حفظ شود.

به همین دلایل خانه سینما در چند ماه آینده با چالش‌های بزرگی همچون تصویب اساسنامه جدید، مخالفت اعضا برای ثبت صنوف در وزارت کار و انتخاب مدیرعامل جدید مواجه خواهد بود. این چالش‌ها  به تدریج به جدل‌های صنفی بزرگی تبدیل خواهد شد.

برخی منابع از میان اهالی سینما خبر از یک بحران درون صنفی می‌دهند و اذعان دارند مدیران فعلی نمی‌توانند این وضعیت ناپایدار یعنی زیرمجموعه وزارت ارشاد بودن و بهره‌بری ناچیز از مزایای وزارت کار را تحمل کنند و از طرفی مسئولان خانه سینما اصرار به موضوعی دارند که در مسیر رضایت اکثریت اعضایشان نیست.

دومین چالشی که به بحران بزرگتر خانه سینما تبدیل می‌شود، قرار گرفتن خانه سینما ذیل وزارت کار با تصویب اساسنامه جدید است و انتخاب مدیرعامل به گسترش دامنه این بحران منجر خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها، مسوولان فعلی خانه سینما از حلقه اطرافیانشان چند نفری را برگزیده و سپس از انتخاب آنان برای مدیرعاملی منصرف شده‌اند. به هر حال صاحب‌ قدرت‌های فعلی در خانمه سینما نمی‌تواند از انتخاب یکی از فرزندان معنوی‌اش در مقام مدیرعاملی چشم‌پوشی کند و ابقاء این مدیران از دیگر بحران‌هایی است که نیاز به راهگشایی رسانه‌ای دارد. 

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم وزارت ارشاد اساسنامه وزارت کار خانه سینما مسئولان خانه سینما اساسنامه جدید وزارت کار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است

سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اعزام نخستین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: این داروها شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است.

وی گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

وی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته، همه پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و بیش از پنج هزار زائر عمره و خدمه از طریق فرودگاه های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح بر اینکه پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت خدمت به زائران خانه خدا می‌دانند، خاطر نشان کرد: کارکنان پلیس فرودگاه‌ها پس از اعزام زائران عمره، آمادگی لازم را برای برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کنند.

پس از بیش از ۹ سال توقف، عملیات عمره و اعزام زائران خانه خدا و سرزمین از بامداد فردا - دوشنبه ۳ اردیبهشت - از ۱۱ فرودگاه کشور در سراسر کشور آغاز و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

قرار است زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و و همچنین در قالب ۱۱ پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.

در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، که دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند.

تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه