Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش فرانسوی تیم والیبال میلانو گفت: شرایط تیم‌مان برای مسابقات پیش‌رو خوب است و می‌خواهیم با غول‌های سری آ رقابت کنیم.

ه گزارش خبرگزاری فارس، نیمیر عبدالعزیز، ستاره هلندی تیم والیبال میلانو تصمیم گرفت برای فصل آینده راهی ترنتینو شود. مسئولان باشگاه میلانو برای پر کردن جای خالی ستاره تیم خود با جان پاتری وارد مذاکره شدند و توانستند با وی به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال فرانسه سابقه حضور در تیم لاتینای ایتالیا را دارد و در این تیم توانست 375 امتیاز کسب کند. وی در مسابقات انتخابی المپیک توکیو عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت‌ها شده و همراه تیم ملی کشورش به المپیک صعود کند.

وی در مورد حضورش در میلانو اظهار داشت: پیشنهادهای دیگری از ایتالیا و همچنین لیگ‌های دیگر داشتم، اما پیشنهاد میلانو از نظر ورزشی برای من بهترین بود، زیرا می‌خواستم در مقایسه با لاتینا قدمی بردارم. من می‌توانستم در میلانو بمانم، اما میلانو بودجه بیشتری دارد و یک تیم عالی را برای فصل بعد ساخته است. به همین دلیل ترجیح دادم میلانو را انتخاب کنم که یکی از بهترین باشگاه‌های ایتالیا است.

پاتری خاطرنشان کرد: از عملکردم در طول فصل قبل خوشحال هستم. کاملاً متمرکز بودم و در رده‌بندی پشت خط زن‌های پایان فصل جایگاه خوبی کسب کردم (پاتری بعد از نیمیر عبدالعزیز و استفان بویردر رده سوم قرار گرفت)؛ فصل گذشته نکات زیادی یاد گرفتم و اعتماد به نفسم بالا رفت. 

این بازیکن فرانسوی که جایگزین عبدالعزیز، ستاره هلندی میلانو شده است، در این خصوص گفت: این اتفاق یک مسئولیت بزرگ برای من است، اما باید از این شانس استفاده کنم. فشار زیادی به خودم وارد نخواهم کرد و نمی‌خواهم جای خالی نیمیر را پر کنم، بلکه به دنبال ارائه بهترین عملکردم هستم.مدیران و مربیان هم به من گفته‌اند که انتظار ندارند در هر مسابقه 40 امتیاز کسب کنم. 

پاتری در پاسخ به این سوال که آیا میلانو فصل آینده می‌تواند با تیم‌هایی همچون مودنا، پروجا، ترنتینو و لوبه رقابت کند یا خیر، تصریح کرد: قطعاً هدف ما همین است. من فکر می‌کنم ما کمی بیشتر از سایر تیم‌ها اتحاد و انسجام داریم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که بتوانیم با تیم‌های قدرتمند رقابت کنیم و فکر می‌کنم اگر نتوانیم این کار را بکنیم یعنی در این پروژه شکست خورده‌ام. قطعاً در این مسیر غافلگیری‌هایی هم وجود خواهد داشت.

ستاره جوان و فرانسوی تیم والیبال میلانو درمورد به تعویق افتادن مسابقات المپیک اظهار داشت: اتفاق بدی بود، چراکه ما شور و شوق زیادی برای بازی در این مسابقات داشتیم؛ البته مسابقات به تعویق افتاده و امیدوارم که همه چیز به شرایط عادی برگشته و مسابقات هم زودتر برگزار شود. متاسفانه اخباری که این روزها می‌شنویم امیدبخشش نیست و اگر شرایط ایده‌آل نشود بسیار ناراحت کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال فرانسه ایتالیا میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات از فردا به میزبانی شهر امارات برگزار می‌شود که سینا موحد در جدول اساتید با حریفان خود رخ به رخ می‌شود.
سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری
استاد بین‌المللی سید کیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان دراین رقابت‌ها هستند.
۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.
بیست وچهارم اردیبهشت ماه نفرات برتر این مسابقات مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس