Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید مظاهری در بازی برابر استقلال نیز در ادامه دو دیدار قبلی خود درخشید. روند بازی دو تیم استقلال و تراکتور به گونه ای بود که اگر بخواهیم یک بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کنیم قطعاً باید به سراغ گلر ملی‌پوش تبریزی ها برویم.

 رشید مظاهری را می توان از جمله بازیکنان لیگ برتری دانست که پس از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ نوزدهم خود را بیش از پیش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که نشان می دهد وی تمرینات مناسبی در دوران قرنطینه داشته و با توجه به عملکردی که وی درون دروازه سرخپوشان تبریزی در دیدار برابر تیم های نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان و استقلال تهران داشت، پر بیراه نیست اگر بگوییم بهترین گلر این روزهای لیگ برتر، اوست.

 مظاهری در دیدار برابر نساجی یک بار دروازه خود را باز شده دید اما در سه موقعیت تک به تک توانست سنگر تراکتور را نجات دهد تا شکست آنها سنگین و با اختلاف بیش از یک گل نشود. او در دو بازی برابر تیم‌های صنعت نفت و استقلال نیز موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد تا تعداد کلین شیت های خود را به عدد ۱۲ برساند.

 ان دروازه بان ملی پوش شب گذشته در جریان دیدار سرخ پوشان تبریزی برابر استقلال موفق شد عنوان بهترین بازیکن زمین را به نام خود بزند. او در همان اولین دقیقه بازی در مقابل شوت دیاباته قرار گرفت و با یک سیو به موقع توپ وی را راهی کرنر کرد. مظاهری در همان نیمه اول یک بار دیگر نیز توانست حمله آبی ها را خنثی کند و ضربه ارسالی دانشگر را به صورت درازکش مشت کرده و از جلوی پای دو مهاجم گلزن استقلال دور کند. 

او در نیمه دوم و پس از چند جمع کردن توپ از پشت مدافعان تیمش در نهایت به ده دقیقه پایانی بازی رسید. زمانی که دو بار با دو واکنش فوق العاده خود از باز شدن دروازه خود ممانعت به عمل آورد.

اول بار در دقیقه ۸۲ بر روی ضربه آرش رضاوند، دروازه بان تراکتوری ها تمام تلاش خود را برای فرو نریحتن سنگرش کرد و در نهایت با نوک انگشتان، توپ این بازیکن را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۸۶ یک ضربه سر دیگر نیز دروازه تبریزی ها را با خطر جدی مواجه کرد و در حالی که همه آبی پوشان به نشان گل شدن توپ نیم خیز شدند ضربه سر مهدی قایدی با واکنش دیدنی رشید مظاهری همراه شد و دست مخالف این بازیکن این فرصت را هم از استقلال گرفت.

در نهایت می‌توان گفت مظاهری در شبی که گفته می شد علیرضا بیرانوند ایران را برای حضور در بلژیک ترک خواهد کرد و پیام نیازمند نیز برابر پارس جنوبی جم دروازه خود را باز شده دید، با واکنش های دیدنی خود دوازدهمین کلین شیت را در لیگ نوزدهم به ثبت رساند تا یک پیام ویژه برای سرمربی کروات تیم ملی داشته باشد. پیامی برای دراگان اسکوچیچ که این روزها در هتل آکادمی به سر می‌برد و باید به دروازه بان گچسارانی خود به گونه ای جدی تر از گذشته نگاه کند. 

همچنین بخوانید:

استقلالی ها و کتک کاری سی دقیقه ای با کاپیتان تراکتور / عکس

حاصل مبهم ترین استعفای فصل، مرد ایتالیایی تنهای تنهای تنها روی نیمکت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رشید مظاهری دروازه خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان برسد.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

با آغاز این دیدار تیم ملی فوتسال ایران تیم برتر میدان بود و ازبکستان هم نشان داد روی ضد حملات می‌تواند تیم بسیار خطرناکی باشد و در دومین دقیقه بازی از روی یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه بازیکن این تیم راهی در چهارچوب پیدا نکرد.

اما در دقیقه ۵ این بازیکنان تیم ملی ایران بودند که از روی یک حرکت از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفتند و پاس در عرض سالار آقاپور با دفع اشتباه مدافع ازبکستانی وارد دروازه شد تا نخستین گل ایران از روی گل به خودی به ثمر برسد.

برتری بازیکنان ایران ۲ دقیقه بیشتر طول نکشید و از روی خطایی که از فاصله ۱۵ متری نصیب ازبکستان شد بازیکن این تیم توانست با یک شوت روی زمین بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و سرعت بالای انتقال توپ ازبک ها از دفاع به حمله موجب شد بازیکنان ایران با احتیاط بیشتری بازی کنند و بی گدار به آب نزنند.

یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی ایران در نیمه اول این بازی باقر محمدی بود که در چند صحنه با واکنش‌های دیدنی خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد.

اما در حالی که ۲ دقیقه به پایان نیمه اول بازی زمان باقی مانده بود باز هم ازبکستانی‌ها موفق شدند دروازه تیم ملی ایران را باز کنند. در سوی دیگر میدان هم دروازه بان ازبکستان با واکنش‌های به موقع خود مانع از فرو ریختن دروازه شد تا نیمه اول با شکست ۲ بر یک ایران به پایان برسد.

کد خبر 6089279

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!