Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنانش توصیه می‌کنند که مغرور نشوند و این اتفاق را در صورت وقوع «شروع نزول پرسپولیس» می‌داند. او در صحبت هایش با اشاره به جدایی بیرانوند، تصمیم او را حرفه ای عنوان کرده و از رادوشوویچ به عنوان گلری مطمئن نام برده است.

اخبار ورزشی- یحیی گل محمدی می‌گوید که ذهنیت برنده باعث شده تا پرسپولیس پیروزی های متوالی را کسب کند و حتی با غیبت بازیکنان هم مشکلی برایش پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های سرمربی پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

* در محیط سه در چهار نمی‌شود صحبت کرد
کنفرانس مطبوعاتی که قرار بود برگزار شود، در فضای کوچک و بسته بود و برای کنفرانس خبری اصلا مناسب نبود و 7-8 نفر در فضای سه در چهار بودند و خطر زیادی داشت. به خاطر همین من خودم تشخیص دادم که آنجا مصاحبه نکنم اما بیرون این کار را انجام دهم که گفتند بنر نیست و در نهایت مصاحبه ای انجام نشد.

* بازی به بازی بهتر می‌شویم
بازی خوبی بود در مجموع؛ یکی از بازی های خوبمان در این سه بازی بود. از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت بازی خوبی را انجام دادیم و نسبت به دو بازی دیگر خیلی بهتر بودیم. هرچند که خیلی از بچه ها غایب بودند اما بچه های جانشین عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های خوبی داشتیم و فکر کنم بازی به بازی تیممان بهتر می‌‌شود و بچه ها در شرایط بازی قرار می‌گیرند. هر بازی هم حساسیت گرفتن سه امتیاز بیشتر می‌شود. خداراشکر این سه بازی بچه ها همت کردند و خدا کمک کرد و دعای خیر هواداران هم بدرقه راه ما بود و انشالله حمایتشان بدرقه راهمان باشد.

* همه می‌دانند چه وظیفه ای دارند
بازیکنان به وظایف خود آشنا هستند چه در بحث انضباطی کنار زمین و چه بحث های فنی داخل زمین. در تمرینات کار کردیم و هرکسی می‌داند چه وظیفه ای درون زمین دارد. یک قالبی تشکیل شده و هرکسی که درون قالب می‌آید انصافا چه جوان و چه باتجربه کارش را خوب انجام می‌دهد و هیچ نگرانی بابت نبود چند بازیکن نداریم. بچه ها ذهنیت خوب، قوی و ذهنیت برد دارند و این به روندشان و نتیجه گیری کمک می‌کند.

* قهرمان نشده ایم و نباید مغرور شویم
شش بازی مانده و 18 امتیاز؛ فکر می‌کنم روی کاغذ هم هنوز قهرمانی را به دست نیاوردیم اما شانس اول قهرمانی هستیم و وضعیتمان خوب است. بازی های آینده راحت نیست و اتفاقا به بازیکنان هم گفتم که نباید احساس غرور کنیم و این شروع نزول تیم می‌تواند باشد. باید محکم تر از قبل تمرین کنیم و تمرکز داشته باشیم تا عملکردمان بهتر از قبل باشد. تا امتیازات لازم را نگرفته باشیم دست بردار نیستیم و پرتلاش تر و با تمرکز بیشتر وارد مسابقات می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

یحیی گل محمدی تهدید به استعفا کرد/ جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس جواب پرسپولیسی دو آتیشه به استقلالی ها/ جام میخواهید بیاید باشگاه ما

* رادو مطمئن و حرفه ای است
در هر صورت تصمیمی است که علی (بیرانوند) برای رفتن گرفت و تصمیم حرفه ای بود. او یک سال با ما قرارداد داشت و مبلغی هم به باشگاه رسید و انتقالی حرفه ای انجام شد. برای علی آرزوی موفقیت داریم و انشالله هرجا که هست موفق باشد و دوست داریم موفقیت های او را ببینیم. رادو را داریم، یک گلر جوان به نام امیرحسین بیات داریم. با این دو جلو می‌رویم و این دو هم از نظر تغذیه، استراحت و تمرکز باید بدانند در چه شرایط حساسی هستند. بازی های راحتی پیش رو نیست و امیدوارم مثل گذشته که رادو نشان داد گلر مطمئن و حرفه ای است، دوباره اینطور باشد و از این نظر نگرانی نداریم. هرچند علیرضا هم وزنه بود.

* پرسپولیس ذهن بزرگ و برنده دارد
اول باید از بازیکنان تشکر کنم به خاطر این که همیشه تشنه پیروزی هستند و عطش برد دارند و این در وجودشان نهادینه شده اند و هیچ وقت دوست ندارند بازنده باشند و مهم ترین دلیلی که این پیروزی ها تداوم دارد فکر کنم همیشه باشد. از آن ها به خاطر این حس خوب تشکر می‌کنم و فکر کنم تنها کاری که می‌توانیم کنیم این است که از نظر فکری و روانی آن ها را آماده تر کنیم. فکر کنم مهم ترین دلیل ذهن بزرگی است که دارند و دوست دارند همیشه برنده باشند و این فاکتور مهمی است که ما در تیم داریم.

* برای شکست فولاد وارد زمین می‌شویم
فولاد هم تیم خوب و جوانی است و سرعت خوبی دارند و 5 بازی اخیر را هم با پیروزی پشت سر گذاشته اند. طبیعتا بازی راحتی نیست اما بازی خانگی ماست. درست است که هواداران نیستند ولی باید از این امتیاز بازی کردن در آزادی بهترین استفاده را ببریم. قطعا نیت ما برای برد است و انشالله امیدوارم که بازی از نظر فنی زیبا باشد و در آخر هم نتیجه برایمان مهم است؛ دوست داریم این سه امتیاز هم برای ما باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد پرسپولیس یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس گل محمدی فکر کنم حرفه ای بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهارکرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود، طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: در دین مبین اسلام و روایات پیشوایان دینی مان، به کارگران توجه ویژه ای شده و از کار آنها به عنوان جهاد یاد شده است که این موضوع بار سنگینی بر دوش مسئولان برای اهمیت به دغدغه های این قشر را یادآور می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به موفقیت های شرکت فولاد اکسین در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان با اتکا به کارگران جوان و متخصصان بومی خود موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی در حوزه تولید و صادرات مانند کسب عنوان صادرکننده برتر کشور، شکستن دومین رکورد تولید تاریخ شرکت و آماده به کاری ۹۵ درصدی خط تولید شد که همگی آنها مرهون تلاش کارگران عزیز است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال جاری نیز رکوردشکنی فولاد اکسین ادامه داشت و با همت بلند کارگران، شاهد ثبت میزان ۸۳ هزار و ۴۵ تن در تناژ تولید محصولات خاص با استاندار جهانی API بودیم که لبیک به شعارسال بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار کارگران این شرکت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: کارگران فولاد اکسین پس از دیدار روز چهارشنبه با رهبر انقلاب روحیه مضاعفی برای تداوم موفقیت های شرکت و قدم نهادن در مسیر تحقق شعار سال خواهند داشت.

محمدی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به کارگران تلاشگر شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مجموعه مدیریتی اکسین قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس