Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@16:21:23 GMT

شکست تلخ چلسی در لیگ جزیره

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۷۷۶۴

شکست تلخ چلسی در لیگ جزیره

ایران اکونومیست- شاگردان فرانک لمپارد برابر شفیلد یونایتد شکست تلخی را متحمل شدند که ممکن است به از دست رفتن سهمیه اروپایی این تیم منجر شود.

 در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن شفیلد یونایتد توانست در خانه با ۳ گل برابر چلسی به برتری برسد.

مک گلدریک ۲ بار و اولیور مک برونی برای میزبان گلزنی کردند تا شکستی دیگر در پرونده لمپارد و تیمش ثبت شود؛ شکستی که ممکن است منجر به از دست رفتن سهمیه اروپایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار باقی مانده منچسترسیتی باید برابر برایتون قرار گیرد؛ دیداری که علیرضا جهانبخش روی نیمکت قرار دارد و باید دید خواهد توانست برای اولین بار بعد از شروع مجدد رقابت‌های فوتبال در ترکیب تیمش به میدان برود یا خیر.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است. به نوشته لوپاریزین، امباپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.

بیشتر بخوانید: گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

او گفت: می‌دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.

او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت. می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر: 1229589 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره