Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلاسم گفت: پس از پایان مرحله نهایی جشنواره قرآن نماز و عترت دانش‌آموزی خوزستان نفرات برگزیده این جشنواره در کارگاه‌های تقویت مهارهای آوایی و پژوهشی شرکت کردند.

«علی بلاسم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: پس از پایان مرحله نهایی جشنواره قرآن نماز و عترت دانش‌آموزی خوزستان نفرات برگزیده این جشنواره در کارگاه‌های تقویت مهارهای آوایی و پژوهشی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره قرآن نماز و عترت دانش‌آموزی خوزستان ابا بیان اینکه این کارگاه‌ها از تاریخ 18 تیر آغاز شده و تا 23 تیر ادامه خواهد داشت افزود: دانش‌آموزان برگزیده مرحله نهایی جشنواره قرآن خوزستان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و مداحی در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه سعی شده از اساتید برجسته استان خوزستان برای برگزاری این دوره‌ها استفاده شود تصریح کرد: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات کشوری در دو مرحله اجرا می‌شود و مرحله مقدماتی برگزیدگان استانی آثار خود را برای دبیرخانه هر استان میزبان ارسال می‌کنند.

 

بلاسم  با اشاره به اینکه استان تهران میزبان مسابقات بخش آوایی و  استان خراسان رضوی میزبان بخش پژوهشی استان خراسان رضوی است عنوان کرد: مهلت ارسال آثار برگزیدگان استانی از 20 تا 30 تیرماه اعلام شده است.

 

وی در پایان یاد آور شد: جشنواره قرآن دانش‌آموزی خوزستان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره قرآن دانش آموزی خوزستان کارگاه آموزشی دانش آموزی خوزستان جشنواره قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید میکائیل باقری، عصر امروز _سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان چرام برگزار شد، اظهار کرد: در ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش کشور، ۱۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از برگزاری مسابقات استانی ۷۵ هزار نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی افزود: مسابقات پسران در اوایل مرداد به میزبانی مشهد مقدس و دختران در نیمه مرداد به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور شرکت کردند.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهرستان چرام تعداد ۱۲۰۰ نفر پسر و دختر در ۱۲ رشته شرکت کرده‌اند.

وی افزود: داوری این مسابقات را ۳۸ نفر بر عهده دارند که پس از داوری تعداد ۶۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 749505

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند