Web Analytics Made Easy - Statcounter

چنین روزی در سال 1391 مجتبی جباری به استقلال پیوست و خبر حضور علی پروین و ناصر حجازی بر روی نیمکت تیم ستارگان منتشر شد.

تقویم طرفداری بخش جدیدی است که به تازگی در طرفداری منتشر می‌شود و به طور روزانه به وقایع ورزشی که در سال های اخیر و در آن روز افتاده است خواهد پرداخت. هشتمین قسمت از تقویم طرفداری به 22 تیر اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال پاس تهران شد

مجید جلالی  سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران روز یکشنبه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاس تهران معرفی شد. مصطفی آجورلو  مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس تهران جلالی را بهترین گزینه برای قبول سرمربیگری این تیم صاحب نام تهرانی انتخاب کرد. (22 تیر 1382)

واقف صادق اف سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز

واقف صادق اف، مربی اهل جمهوری آذربایجان به عنوان سرمربــی جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز منصوب شد.  (22 تیر 1382)

 

علی پروین و ناصر حجازی، روی نیمکت تیم ستارگان فوتبال می نشینند

دکتر مهدی عبدوس روز چهارشنبه در جلسه معرفی برنامه های بزرگداشت هفته بهزیستی گفت: در هفته بهزیستی دوتیم فوتسال هنرمندان و ستارگان فوتبال ایران روز جمعه 31 تیرماه ساعت 17 در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت که مربیگری تیم ستارگان را پروین و حجازی بطور مشترک برعهده خواهند داشت.

در تیم ستارگان فوتبال، علیرضا منصوریان، علیرضا واحدی نیکبخت، علی دایی ، بهروز رهبری فرد، کریم باقری ، محمد نوازی ، مهدی هاشمی نسب ، حامد کاویانپور ، ستار همدانی و داود سید عباسی بازی خواهند کرد.  (22 تیر 1384)

علی دایی به همراه پله و گولیت در دیداری دوستانه به میدان می رود

علی دایی اسطوره فوتبال ایران در دیدار دوستانه با عنوان  90 دقیقه برای ماندلا به همراه رود گولیت و پله مقابل تیم منتخب آفریقا به میدان می رود. این بازی در ورزشگاه نیولند کیپ تاون بین تیم منتخب جهان و آفریقا برگزار خواهد شد. بر پایه این گزارش، دایی و کیم جو سونک تنها بازیکنان آسیایی هستند که در این بازی شرکت خواهند داشت (22 تیر 1386)

 

منصور پورحیدری: به سرمربیگری در پاس همدان فکر نمی کنم

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان، منصور پورحیدری در واکنش به تازه ترین اظهارات مدیر عامل این باشگاه گفت: اولیایی به من لطف دارد، اما به سرمربیگری در پاس فکر نمی کنم. (22 تیر 1388)

سید مهدی رحمتی در جمع بهترین دروازه بانان آسیا

سایت فوتبال گل در یک تحلیل اختصاصی نام سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را در فهرست 10 دروازه بان برتر حال حاضر فوتبال قاره آسیا قرار داد.(22 تیر 1388)

علی آبادی نایب رییس شورای المپیک آسیا شد

رییس کمیته ملی المپیک ایران از سوی اعضای شورای المپیک آسیا به عنوان نایب رییس این شورا انتخاب شد تا یکی از بالاترین پست های بین المللی در قاره کهن به نام یک ایرانی به ثبت برسد.
محمد علی آبادی در پنجاه و هشتمین نشست کمیته ملی المپیک آسیا که در ژاپن در حال برگزاری است، به این سمت انتخاب شد.(22 تیر 1390)

 

بازگشت مجتبی جباری به استقلال رسمی شد

مجتبی جباری هافبك تيم فوتبال استقلال تهران كه مسئولان اين باشگاه برای تمديد قرارداد خود به توافق رسيد، قرارداد خود را به طور رسمی با استقلال ثبت كرد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تركیه اعلام كرده بود كه استقلال خانه جباری است و برای حضور قدرتمند در آسیا و لیگ برتر ایران به این بازیكن احتیاج داریم.(22 تیر 1391)

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جدید تیم فوتبال ستارگان فوتبال تیم ستارگان علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | انتخاب سرمربیان جدید میلان و لیورپول و نزدیک شدن رئال مادرید به قهرمانی لالیگا تیترهای کیوسک امروز (شنبه 27 آوریل 2024) بودند.

شیطان با لوپتگی؛ سرمربی نزدیک‌تر از همیشه به میلان
5 هدیه برای اینزاگی مکس و استفانو؛ آخرین رقص
به دنبال پایان خوش پیش از خداحافظی
تاتی، لاتزیو را به جلو می‌راند یووه - میلان؛ تیاگو شما را می‌بیند
آزمون لائوتارو مقابل بونجورنو قهرمانی نزدیک‌تر از همیشه به جشن خوش‌آمدید عملیات هافبک محوری
گیدو رودریگز و یوسوا کیمیش برنامه‌های موفقیت
بهترین شغل دنیا
حمایت کلوپ از اسلوت هلندی  دربی بمیر یا موفق شو؛ امید قهرمانی آرسنال در گروی جدال با تاتنهام
رشفورد زیر فشار شدید ستاره خوش‌یمن؟

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟