Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:59:43 GMT

پرداخت سه هزار و ۵۳۲ فقره تسهیلات ازدواج در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۲۰۱

پرداخت سه هزار و ۵۳۲ فقره تسهیلات ازدواج در قزوین

منوچهر حبیبی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: متقاضیان دریافت این نوع تسهیلات با مراجعه حضوری به بانک‌ها یا ثبت نام در سامانه قرض ‌الحسنه ازدواج از این تسهیلات برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: در کنار تحصیل، اشتغال و مسکن، موضوع ازدواج از نیازهای اصلی و اساسی جوانان بوده که تامین هزینه آن دغدغه زوج‌ها است، در همین راستا با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، دولت مصوب کرد که تسهیلات پرداختی بابت ازدواج به هر نفر ۵۰ میلیون تومان و به هر زوج ۱۰۰ میلیون تومان و به صورت قرض الحسنه پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با بیان اینکه بانک‌های استان تا سقف ۱۰ هزار نفر و به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان آمادگی پرداخت تسهیلات قرض‌ الحسنه به متقاضیان را دارند، افزود: روند پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک‌های استان به سهولت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۲ بانک دولتی و خصوصی متولی پرداخت تسهیلات ازدواج در استان هستند، تصریح کرد: تاکنون بانک‌های ملی، صادرات و ملت بیشترین پرداختی را داشته‌اند.

مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین رو به افزایش است

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با بیان این مطلب، گفت: استفاده از ماسک در محافل گروهی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تنها راهکار مقابله با این بیماری مهلک است.

وی اظهار داشت: در مهار کرونا همه مسوولیت اجتماعی دارند و مثلث استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و شست و شوی مرتب دست‌ها چاره مهار کرونا است.

حبیبی ادامه داد:  متاسفانه کرونا طی روزهای اخیر در حال اوج گرفتن بوده و با توجه به اینکه تاکنون واکسن و دارویی برای آن تهیه نشده است، بی‌توجهی به آن منجر به پر شدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش میزان مرگ و میر خواهد شد.

وی تصریح کرد: بازار، شبکه حمل و نقل و تالارها، بیشترین عامل افزایش شیوع کرونا محسوب می‌شوند و اگر بخواهیم زندگی ساری و جاری باشد باید با اندکی سختی به خود مبنی بر رعایت اصول بهداشتی با این ویروس مقابله کنیم.

این مسوول تاکید کرد: اگر رعایت نکنیم ممکن است محدودیت‌ها بازگردد و تصمیمات سخت‌تری در این زمینه اعمال شود بنابراین زحمات ۱۴۵ روزه مبارزه با ویروس کرونا را هدر ندهیم.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین تسهیلات بانکی ویروس کرونا استان قزوین استانداری قزوین بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت

امتداد - مدیرکل بنیاد مسکن کرمان در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن، ضمن قدردانی از اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی و تسهیلات‌دهی به پروژه‌های نهضت ملی گفت: بانک مسکن همواره در پرداخت تسهیلات پیشتاز بوده و عملکرد قابل تقدیری دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن استان در دیدار با عقیل زینلی مدیر شعب بانک ضمن قدردانی از همکاری و همراهی بانک مسکن در کمک به تحقق اهداف و برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: ارتباط بانک و بنیاد مسکن همواره مطلوب و مستحکم بوده است و این موضوع زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم است.

محمدی ابراز امیدواری کرد که بانک مسکن همچون گذشته در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و کمک به توسعه و بهسازی مسکن روستایی تعامل سازنده‌ای با بنیاد مسکن استان داشته باشد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و طرح نهضت ملی مسکن گفت: تمام تلاش ما در راستای عمل به رسالت اصلی بانک و کمک به خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه است.

زینلی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در استان تعداد ۲ هزار و ۷۶۰ واحد توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی شده است که انعقاد قرارداد تعداد یک هزار و ۷۲۳ واحد به مبلغ هفت هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر شعب استان گفت: در بخش تسهیلات مسکن روستایی نیز در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و مقاوم‌سازی تعداد ۲ هزار و ۵۷۷ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته که مبلغ ۲ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال برای بهسازی هزار و ۵۱۷ واحد پرداخت شد.

زینلی افزود: مبلغ ۴۵۸ میلیارد ریال نیز از اعتبار سال جاری برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی توسط بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به خدمات ماندگار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌ویژه در ساخت مسکن روستایی بیان داشت: با توجه به حوزه کاری مشترک بسیار زیاد بین بانک مسکن و بنیاد مسکن امیدواریم در سایه این همکاری، توسعه و بهسازی مسکن روستایی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

مدیر شعب استان با بیان این مطلب که نیمی از تسهیلات مسکن روستایی مربوط به منطقه جنوب استان است، افزود: تمهیداتی با همکاری بنیاد مسکن در حال انجام است تا پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تسریع شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران