Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:51:13 GMT

آمیتاب باچان به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۸۴۶۴

آمیتاب باچان به کرونا مبتلا شد

آمیتاب باچان ستاره سرشناس سینما هند در توییتی خبر ابتلا خود به بیماری کووید ۱۹ را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آمیتاب باچان در توییتی نوشته است: "تست کووید من مثبت شد… انتقال به بیمارستان… بیمارستان به مقام‌ها اطلاع می‌دهد… خانواده و کارکنان تست داده‌اند و منتظر نتیجه هستند. هر کس که در ۱۰ روز اخیر نزدیک من بوده، لطفاً تست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

علاوه بر باچان، تست پسر او یعنی آبیشک هم مثبت بوده، او نیز در توییتی نوشته: "اوایل صبح تست من و پدرم برای کووید مثبت اعلام شد. هر دوی ما نشانه‌های خفیف بیماری را داریم، در بیمارستان بستری شده‌ایم. ما به مقام‌های بهداشتی اطلاع داده‌ایم و همه اعضای خانواده و کارکنان تست خواهند داد. از همه تقاضا می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند و هراسان نشوند. ممنونم. "

آمیتاب باچان در بیش از ۱۸۰ فیلم بازی کرده و ۵ دهه است که در صنعت سینمای هند فعالیت دارد. او نخستین بار سال ۱۹۶۹ در فیلم بازی کرد و همواره جز ستاره‌های حاضر بر روی پرده نقره‌ای بوده است. آبیشک نیز دیگر هنرپیشه معروف خانواده باچان ۴۴ ساله است.

کد خبر 433223

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمیتاب باچان کرونا در جهان سینمای جهان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آمیتاب باچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی