Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین ️وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز یکشنبه 22 تیرماه را تشریح کرد.

محمد رازقی در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی تهران اظهار کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از سردار جنگل، شیخ فضل‌الله در مسیر غرب به شرق از قبل از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از مقطع چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست، مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از مقطع کاوه، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از شهید گلاب، مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از خروجی شیشه مینا بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان  می‌خواهد که طبق قوانین و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا مشکلی رخ ندهد.

انتهای پیام/۴۱۴۸

منبع: آنا

کلیدواژه: تهران شورای شهر پلیس ترافیک ناجا راهور رازقی مسیر غرب به شرق مسیر جنوب به شمال مسیر شرق به غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران