Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموخته مقطع دکتری رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا، برندۀ جایزه انجمن علم اطلاعات و فناوری شد و به عنوان یکی از هفت عضو این کارگروه برگزیده شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه الزهراء ،  فاطمه پازوکی، دانش آموخته مقطع دکتری رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا، برندۀ ASIS&T, InfoShare awards و به عنوان یکی از هفت عضو کارگروه «موضوعات اطلاع ‌رسانی بین‌الملل» (SIG-III) برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فاطمه پازوکی، هم اکنون مسئول کمیته روابط بین الملل انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران است و انجمن علم اطلاعات و فناوری نیز انجمنی تخصصی با قدمت ۸۰ ساله است که با همکاری OCLC و ALA به صورت ویژه در حوزۀ فناوری اطلاعات فعالیت می کند.
براساس این گزارش ، هدف این انجمن رفع شکاف دانشی میان حرفه و پژوهش (نظر و عمل) در موضوعاتی مثل ذخیره و بازیابی اطلاعات، تحلیل داده‌ها، آرشیوهای باز و اطلاع‌رسانی است.

 پازوکی در باره جایزه انجمن علم اطلاعات و فناوری می گوید : این انجمن بین المللی کارگروه‌های مختلفی در موضوعات گوناگون دارد. متأسفانه هم به دلیل دامنۀ موضوعی و هم هزینۀ زیاد عضویت، اعضای این انجمن غالباً از کشورهای توسعه یافته هستند. از این رو از چند سال پیش، بخش بین الملل این انجمن، جایزه‌ای با عنوان Infoshare را برای کشورهای در حال توسعه پیشنهاد کرد. به این ترتیب، ۷ تا ۹ نفر حرفه مند از کشورهای در حال توسعه برگزیده و از فعالیتهای حرفه‌ای و آموزشی تأییدشدۀ این افراد به ASIS&T از نظر مادی و معنوی حمایت خواهند شد.

وی افزود، اگرچه به دلیل محدودیت های بانکی، امکان انتقال وجه به سختی صورت می گیرد اما امید می رود با این همکاری، حرفه مندان ایرانی بتوانند بیشترین بهره را از خدمات و امکانات این انجمن تخصصی ببرند و همچنین از این طریق به توسعه دانش و عملیاتی کردن آن در حرفه خود کمک کنند. وی از علاقمندانی که مایلند در تعاملات بین المللی مذکور مشارکت کنند، دعوت کرد از طریق ایمیل با وی مکاتبه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری دانش دانشگاه علم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند

قهرمان وزن ۶۱ کیلوگرم جهان و مربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا دو جایزه ارزشمند در کشتی آمریکا را به خود اختصاص دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جهانی 2023 بلگراد در وزن 61 کیلوگرم با قهرمانی عضو تازه وارد آمریکایی‌ها همراه بود. ویتالی آروجائو که به دلیل داشتن پدر کشتی‌گیر و شرایط زندگی‌اش، به شدت مورد توجه کشتی‌دوستان آمریکایی قرار گرفته، در بلگراد با شکست قهرمان خوبی چون عباس گاژی ماگمادوف روس در فینال، مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

او که ابتدا قصد داشت خود را در یک وزن المپیکی محک بزند، به خاطر شرایط وزنی‌اش از این تصمیم منصرف شد و چند روز مانده به انتخابی مرحله نهایی کشتی آزاد آمریکا، اعلام کرد خودش را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی آماده خواهد کرد.

آروجائو به خاطر دستاوردهایش در سال گذشته، به تازگی جایزه جان اسمیت 2023 را از آن خود کرده است، عنوانی ارزشمند در کشتی آمریکا که قبلا قهرمانان عنوان‌دار و بزرگی آن را به خود اختصاص داده‌اند.

جک وارنر مربی آمریکا هم جایزه تری مک‌کن را از آن خود کرده است.

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود