Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) در مراسم تجلیل از کارکنان برتر هوانیروز در جشنواره مالک اشتر ین یگان، گفت: آمریکایی‌ها وقتی با پیروزی انقلاب از ایران رفتند، فکر کردند هوانیروز به سرعت زمین‌گیر می‌شود، اما همه دیدند که هوانیروز در جریان غائله‌های گنبد و پاوه چه رشادت‌هایی را از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پرواز شب شهید کشوری در ارتفاعات سر به فلک‌کشیده غرب انجام نمی‌شد، مشخص نبود پاوه چه سرنوشتی پیدا می‌کرد.

وی افزود: خیانت منافقین به کشور ما را هیچ کس تا کنون انجام نداده است و هوانیروز در عملیات مرصاد، کمر منافقین را شکست.

امیر قربانی با بیان اینکه امروز هوانیروز در بحث دفاعی و امنیتی دستاورد‌های بسیار خوبی داشته است، عنوان کرد: به موشک‌های Fire&Forget (شلیک‌کن-فراموش کن) با برد ۸.۵ کیلومتر دست یافته‌ایم و در آینده این برد به ۲۰ کیلومتر و ۱۰۰ کیلومتر هم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هوانیروز بزرگترین رزمایش شبانه را در تاریکی مطلق به مدت ۶ ساعت انجام دادیم، گفت: از اقدامات رزمی تا تخلیه مجروح در این رزمایش انجام شد.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه امروز ما در هوانیروز ۴۳۵ نوع قطعه در تعداد ۶ هزار تیراژ ساخته‌ایم، گفت: هوانیروز در ۴ نقطه کشور از برادران عزیزمان در ارتش، سپاه و هنگ مرزی در مرز‌های کشور پشتیبانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بالگرد‌های هوانیروز تنها در طول یک‌شبانه روز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، ۵۰۰ سورتی پرواز انجام داد اظهار کرد: هوانیروز در جریان آتش‌سوزی‌های زاگرس ۲ هزار نفر نیرو جابجا کرد.

امیر قربانی در پایان گفت: هوانیروز امروز به ۱۸ استان کشور خدمات اورژانس هوایی ارائه می‌دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: برد موشک بالگرد های هوانیروز امیر قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد

به گزارش همشهری آنلاین، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با ۱۲۰ موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از ۹۰ درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری ها در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روزهای اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشورهای حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

کد خبر 847062 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل ترکیه خبر ویژه ایران و ترکیه

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)