Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کمال رضایی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند گفت: در شهرک‌های صنعتی مناطق آزاد کشور محصولات مختلفی با استفاده از مواد اولیه وارداتی یا مواد اولیه موجود در کشور تولید می‌شوند که از کیفیت بسیار خوب و مناسبی برخوردار هستند و با توجه به طیف گسترده و تنوع این محصولات امکان تامین اکثر نیاز‌های خانوار‌های ساکن در این مناطق از طریق همین محصولات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید و همچنین اهمیت حمایت از تولیدات افزود: در بازدید‌های صورت گرفته از شهرک‌های صنعتی، تولیدی و صنایع فعال مناطق آزاد کشور، امکان انتخاب تولیدات آن‌ها در راستای معرفی به کسبه و بازرگانان منطقه آزاد اروند جهت استفاده از محصولات فراهم می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند گفت: با توجه به اینکه میزان جمعیت ساکن در اروند به نسبت سایر مناطق آزاد کشور بیشتر است این منطقه قطعاً نیاز به تامین کالای بیشتری از سوی تولیدکنندگان داخلی دارد.

رضایی در ادامه افزود: محصولاتی که در مناطق آزاد کشور تولید می‌شوند برای ورود و یا فروش در سایر مناطق آزاد کشور نیاز به پرداخت‌های گمرکی و سایر کسورات ندارد که این مزیت در نهایت، هزینه تمام شده خرید برای شهروندان مستقر در این مناطق را کاهش خواهد داد.

مدیر عامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند با اشاره به اهمیت استفاده از محصولات و تولیدات ادامه داد: ما در مقطعی قرار داریم که بحث واردات کالا، ثبت سفارش و تامین ارز با مشکل مواجه شده است و لازم است به جای واردات کالای کامل از سایر کشورها، از محصولات تولیدی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور خودمان استفاده کنیم.

رضایی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص محصولات و تولیدات مناطق آزاد افزود: با موافقت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند مقرر شد تا نخستین هایپر مارکت بزرگ از محصولات مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد اروند راه اندازی و امکان معرفی و عرضه بیشتر محصولات تولیدی به شهروندان، گردشگران داخلی و خارجی و همچنین بازرگانان به منظور صادرات فراهم گردد.

او گفت: محصولات تولیدی در اروند نیز باید به سایر کسبه و بازرگانان مناطق آزاد کشور معرفی شوند تا با استفاده از ظرفیت این مناطق و وجود مرز‌های ارتباطی با کشور‌های همسایه نسبت به صادرات بیش از پیش این محصولات اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند در ادامه افزود: این اقدام برای نخستین بار در مناطق آزاد کشور و از طریق شرکت توسعه و سرمایه گذاری اروند با موافقت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان و با تخصیص فضای بسیار مناسب جهت راه اندازی یک فروشگاه دائمی با همکاری سرمایه گذاران صورت می‌پذیرد.

کمال رضایی گفت: تصمیم داریم تا با برگزاری سلسله جلسات و برنامه ریزی‌های مختلف، کسبه و بازرگانان اروند را با محصولات تولیدی سایر مناطق آزاد کشور آشنا کنیم و تولید کنندگان فعال را به فعالین این حوزه متصل کنیم.

او همچنین با توجه به اهمیت و سرعت فضای مجازی نسبت به ساخت یک نرم افزار کاربردی بصورت فروشگاه آنلاین و مجازی با بهره مندی از زبان‌های مختلف به منظور معرفی محصولات در مناطق آزاد کشور و همچنین خارج از کشور اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات تولیدی جهش تولید منطقه آزاد اروند رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد اروند مناطق آزاد کشور محصولات تولیدی مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد